#Bölüm 2#

142 2 0
                                    

Arkadaşlar dediğim gibi bu bölüm çok kısa olacak ama 3.bölümü daha uzun yazarak 1. ve 2. bölümü telafi edicem

Su ile hiç konuşmadan okulun önüne gelmiştik. Güvenliğe günaydın deyip okulun içine girdim. Su ise güvenliğe birkaç soru soruyordu. Onu beklerken okulu incelemeye başladım. Okul binasının duvarlarının bazı yerleri kırmızı , bazı yerleri beyaza boyanmıştı. Banklar ise ağaçların gölgesinin düştüğü yerlere koyulmuştu . Bahçemiz gerçekten çok büyüktü.

Su güvenlikle konuşmasını bitirip yanıma geldi ve birlikte sınıfa çıktık. Çantalarımızı bıraktıktan sonra kantine indik. Su kahvaltı yapmadığı zaman kantinden simit ve çay alırdı. Kantine girdiğimizde de simit ve çay almak için sıraya girdi. Sıradan çıkıp aldıklarıyla yanıma oturdu ve yemeğe başladı. Arada bir bana da yedirmeye çalışıyordu. O sırada Su ' yun hoşlandığı çocuk kantine girdi ve yanımızdaki masaya oturdu . Su , çocuğu görünce hemen heycanlanmıştı. Çocuk , Su ' yun bu haline gülüp göz kırptı. Su ' ya baktığımda gözlerinin içinin güldüğünü farkettim. Onun mutlu olmasını tabiki çok isterdim fakat içimde mutlu olmayacağına dair bir his var . Umarım yanılıyorumdur.

Su simitini yedikten sonra sınıfa çıkmak üzere merdivenlere yöneldik. Merdivenlerden çıkarken Su ' dan beklediğim tepki geldi :
"Bana göz kırptı ya inanamıyorum ! Rüya olamaz değil mi bu ? " diye konuştu heycanala. Ben ise sadece gülmseyip kafamı hayır anlamında salladım. Sınıfa gireceğimiz sırada Su kapıda duraksadı. Bu davranışına anlam veremeyip ona baktığımda gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Hiç konuşmadan sınıfa girdiğinde arkasından baktım. Bu kızı bazen cidden anlamıyordum . Ders zilini duyduğumda orada dikilmeyi kesip sırama geçtim.
Öğretmen sınıfa girdiğinde önce kendini tanıtıp, sonra yoklamayı almaya başladı. Öğretmen adı söylenen öğrencinin ayağa kalkmasını istemişti.
"Arya Kayahan" adım söylendiğinde ayağa kalkmak için haraketlendim. Kalkar kalkmaz görüşüm bulanıklaşmaya başladı. Hayır ,hayır ! Şimdi bayılmam değil mi ? Zaten bulanık olan görüşüm yavaş yavaş kararmaya başladı. Su ' yun bana seslendiğini duyabiliyodum ama soğukluk hissediyordum. Hem de çok soğuk. Bayılmamak için verdiğim savaştan malasef yenilmiştim. Daha fazla dayanamayıp kendimi o soğuğa bıraktım.

DENİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin