1.

131 5 0
                                    

Čus. Jsem Luna Maya Aftonová. Mam zrzavé vlasy, které se pomalu mění na fialovo. Moje oči jsou fialové, ale bývalí kdysi zelené. A ne, nikoho jsem nezabila. Ještě. Ale všichni mě tu znají pod jménem Luna Maya Smidth, jelikož bydlím u své tety, z matčiny strany. No jo. Všichni tu jsou mrtvý. Ačkoliv jsem dospělá, bydlím s tetou. Co tak vím, teta je moje jediná živá příbuzná, ale mám pocit, že jsem jednou i zahlédla někoho, kdo mi strašně moc připomínal Mika. Mého staršího bratra. Ale to bylo dávno. Teď bydlíme v jiném městě, u jiné pizzérie. U jaké? U Freddy Fazbear's Pizzeria. Upřímně mi chybí Baby's pizza world. Zrovna sedím v autě, jelikož se vracíme z jiného města a jedeme do pizzerie. Teta je spolumajitelka, takže ta pizza zadáčo se najde. Ale teď je pizzerie zavřená. Přestavuje se, a já pomáhám. Teď vlastně jsem designérka animatronicků a vlastně i stagí.

Vystoupila jsem z auta, a vešla do pizzérie.
,,Ahoj Luno! Lovely máš připravenou u Aqua stage." Řekl Martin, aka druhý majitel pizzérie. Vzpomínala jsem na doby, kdy vlastně všechny pizzerie patřili Tátovi a strejdovi Henrymu. Jak dlouho to vlastně je? Deset let? Jak jsem tak přemíšlela, přišla za mnou teta.
,,Mayo, takže. Přijali jsme nového pracovníka. Je tu od údržby a stavby animatroniců." Řekla a hned zase odešla.
Šla jsem do Aqua stage, Stage na které bude Lovely, což je klokan a další animatronici. Mám jich pár, jinak jen návrhy.
A ten, co tam stál mi praktický vyrazil dech.
,,Henry?" Řekla jsem a rychlochůzí došla ke Stage.
,,Luno?" Otočil se, a zjevně nechápal stejně jako já. Deset let jsem ho neviděla, a ještě vsuvka. Je mi dvacet dva.

Po chvíli už to bylo fajn, ale pořád jsem ho musela ujišťovat že jsem nikoho nezabila a ani to v plánu nemá. A pak jsem se dala do dodělávání Lovely. Zatím ji beru jako své nejlepší dílo. Co tak vím, měli by přivést i animatronici z Baby's pizza world, což...happy!
Zrovna jsem jí montovala uši, když v tom se ozvala rána.
,,Pardon" vykřikl někdo, aka Lucy.
,,To je Lucy." Vysvětlila jsem.
,,Řekneš mi že se ten animatronic zničil, a letíš z okna!" Zaječela jsem zpátky.
,,Ne! Nebo...je ucho moc velkej problém?" Ozvala se odpověď.
,,Bože" řekla jsem potichu u šla za ní.
Stála tam s Toy Foxy.
,,Máš štěstí" řekla jsem a dala se do opravování ucha.

Lovely jsem měla hotovou, jenom přidat audio box (pardon, nevím jak se tomu říká).
,,Finally! Hotovo!" Vykřikla jsem snad na celou restauraci.
,,Nekřič!" Ozvalo se snad ze všech stran.
,,Hej! Já tady momentálně spatlala modryho klokana! Jako nějakou pochvalu bych si snad zasloužila!" Zařvala jsem zpět. Všimla jsem si, že Henry někam zmizel.
,,Ty jsi jí už dodělala?" Vykoukla ze dveří Teta.
,,Ne jen tu řvu že jo!" Zakřičela jsem ironicky.
,,Haha moc vtipné" vykřikla nazpět.
,,HEJ VY DVĚ DRŽTE UZ HUBY NEŽ VÁS OBĚ VYHODÍM!" Zařval naopak Martin.
,,TO NEUDĚLÁŠ PROTOŽE NIKOHO S TAK ÚŽASNÝM SMYSLEM PRO DESIGN TU NEMÁŠ!" zařvala jsem, přičemž se ozvalo "hej" od všech ostatních, co dělají animatroniky.

Byla jsem už doma, v pokoji, když mi zavolal "šéf" jestli bych zítra nemohla zařídit Funtime animatronici. Tak jsem řekla že jo a šlo se spát.

Aftonová, jsem AftonováKde žijí příběhy. Začni objevovat