4.

58 6 0
                                    

Tak jo. Klid. Sakra ty vzpomínky nejsou úplně růžové. Vybavovala jsem si všechno. Jak Michael šikanovat Chrise, jak se Elizabeth snažila, aby na ni byl táta pyšný. Jak mamka utekla a následně sjela z útesu. Když jsem viděla Elizabethinu smrt, a nemohla s tím nic dělat. Ale byli i dobré časy. Když jsem s Lizzy hrála, a ona mě vždycky narvala do šatů. Když jsem utěšovala Chrise. Ošetřovala Michaelovi rány. No jo. Někdy mi i chybí to, jak na mě táta křičel. Nebylo to příjemné, ale byli jsme rodina.

Vyndala jsem klíč. Dlouho jsem ho nedržela. Odemkla jsem dveře, ze kterých se už odlupovala bílá barva.
Vešla jsem dovnitř a podlha pode mnou zavrzala. Jako první jsem šla do kuchyně. Pořád tu byli zásoby kafe, ale ty tousty jsem vyhodila když jsem se stěhovala pryč. Stejně jako Cookiesky a zmrzlinu. Čokoládu jsem nevyhazovala...KDO BY VYHAZOVAL ČOKOLÁDU!!!! No jo, už se klidním. Otočila jsem se a vyšla zpátky na chodbu.

Další jsem šla do obýváku. Vzpomínala jsem, jak Michael vyskakoval na Chrise zpoza krbu. No nic. Už jsem chtěla odejít, ale mojí pozornost upoutala fotka položená na krbu. Byla jsem tam já, táta, mamka, Chris, Elizabeth a Michael.
,,Vzpomínky, co?" Zeptal se za mnou někdo. Otočila jsem se, a za mnou stál retardovaně vypadající, špinavě žlutý králík.
,,Kdo jsi!" Vykřikla jsem a začala couvat.
,, Glitchtrap"
,,Tak Glitchtrap, už mám dvě přezdívky" usmála jsem se vytěuně.
,,Jinak. Co chceš?" Zvážněla jsem.
,,Nic. A vůbec ne tě zabít, Aftonová. Víš ty, že jsi poslední živá Aftonová?" Zeptal se.
,, Poslední? Michael je...jak?" Cítila jsem, jak se mi do očí hrnou slzy.
,,Circus Baby zná odpověď, i když to sama neví. Jen chci říct, teď už se mě nezbavíš" řekl psychopaticky.
,,Tak jo, Glitchtrat"

,,A ostatní tě uvidí?" Zeptala jsem, když jsem prohledávala pokoj rodičů.
,,Ne"
,,Ha! Mam to!" Vytáhla jsem krabici plnou Illusion disců. Už můžu domů" řekla jsem. Fotku jsem dala k diskům.

,,Okey everybody. Našla jsem to, ale nevím jestli budou fungovat. Kdo to chce vyzkoušet?"
,,Já" přihlásila Eli. Dala jsem jí disk a ona si ho dala na tvář. Chvilku to jiskřilo a pak...nic.
,,Tak já je zkusím opravit" řekla jsem a vzala si ho zpátky.
,,Teď mi dejte chvilku, a jestli za mnou někdo poleze, ví co se stane" řekla jsem a šla pryč.

V parts And service byli všichni tři. Lolbit a Yenndo s Bonnet byli zapnutí, a táta taky.
,,Tak jo. Vás dva opravím." Ukázala jsem na Lolbit a Yennda. ,,Tebe pak nemám kam dát" řekla jsem směrem k tátovi.
,,Jo a našla jsem tvoje Illusion discy"
,,To j-je c-co" řekla trhavým hlasem Lolbit.
,,Zatím nic. Jinak, jako ven můžete. Hlídač jsem tu já, takže není možnost že by se stalo něco moc"
,,Luno! Někdo sem jde!"

Když jsem doběhla je stage, už někdo otvíral dveře. Foxy byl připraven skočit, ale jakmile jsem uviděla toho, co šel dovnitř, doběhla jsem k němu.
,,Kde jsi jako vzal klíče?"
,, Nepotřebuju je, když někdo neumí zamykat" odpověděl s Ušklebkem Liam.
,,Já nezamkla? Jejky"
,,Tohle je Liam, otravný stvoření, vám povím"
,,To ty mi vždycky píšeš první"
,,Jo a ty pak píšeš hov...blbosti" opravila jsem se. Všimla jsem si Glitchtrapa za Liamem. Pak jsem uslyšela jeho otravný hlas v mojí hlavě.
Takže kamarád, jo?
Rlly?
Můžu ho zabít?
Ne.
,,Hej, Luno. Prober se" mávala mi rukou před obličejem Eli.
,,Jo pardon. Já se zamyslela"

Aftonová, jsem AftonováKde žijí příběhy. Začni objevovat