🔥11🔥

113 6 2
                                    

Г.Т Jisung

Това беше най гадното събуждане през живота ми.

Питате как е било толкова лошо?

Ще ви кажа.

През ноща тоя глупак в леглото ми се е завъртял така че главата му да е на мястото на краката и се събудих от ритник в лицето в 5 сутринта.

И на всичкото отгоре окото ми посиня.
Бахти силата в краката.Да вземе футболист да стане.

И сега е 6 и аз се надявам тоя да не се събуди скоро, че за ден ме нервира.

Г.ТJeongin

9:30 ( JD: Jeongin Dad )

Jeongin: Чао тате отивам в Jisung.

JD: Много често взе да ходиш в Jisung..

Jeongin: Много се сближих с братовчеда .

JD: Момчето с маската.

Jeongin: Дап

JD: Междо другото гласът му ми звучеше много познат. Да не си ни запознавал и преди?

Jeongin: Не за първи път те запознавам с него.

JD: Добре.

.
.
.

/Jeongin навлиза в къщата на Jisung с гръм и трясък/

Jeongin: Hyunjin имаме проблем.

Jisung: Сшшш още спят.

Jeongin: Отивам да го събудя.

Jisung: Чакай какво се е случило.

Jeongin: Баща.ми смята гласа на Hyunjin за познат въпрос на време е да се сети на кого му напомня.

~~~~~~~~~~~

Г.Т HD

Прислужница: Господарю имате писмо.
(Оставя го на бюрото покланя се и излиза)

HD : Оф от кого пък сега на са намерили мърлявият ми син?
М!? От Бог странно.

(Писмото)

"Скъпи дяволе

Имам притеснения че твоя син е на моя територия и мисля че знам точно къде е но ще ти кажа местоположението му при едно условие.
Да не нараняваш никой друг в къщата защото единия от тях е моя син.
Да правилно чу твоя дяволски син се е намесил с моя ако нещо се случи на Jeongin Нема да погледнеш синът си никога повече и власта ти ще бъде отнета.

Бог"

HD: Малко пишлеме такова намери с кого да се намесиш само да си те върна света извън стаята си няма да видиш повече.


-_-_-_-_-_-_-_-_


Ооо приятели как сте няда ям се добре айде на новавата главичка топла топла
тукощо изпечена.

Ооо приятели как сте няда ям се добре айде на новавата главичка топла топлатукощо изпечена

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Цилувки бай бай <3







Тhe Child Of The Devil { Hyunin}Where stories live. Discover now