Г.Т.Hyunjin
Jeongin: Ела искам да ти дам да пробваш нещо.
Аз се приближих към него и той набута нещо в устат ми.
Hyunjin: По внимателно ще ми изкъртиш някой зъб.
Hyunjin: ОООО Това е много вкусно как се казва?
Jeongin: Шоколад
Hyunjin: Обичам шоколад!
Jeongin: И аз.
Jeongin: Ела ще ти дам да пробваш още нещо.
Той ми подаде нещо пот формата на хляб.
Hyunjin: Това хляб ли е?
Jeongin: Не това е кекс нещо като сладък хляб.
Hyunjin: И това много ми хареса.
В този момента стражата от Ада мина покрай тях а аз дръпнах Jeongin Да клекне с мен зад един контейнер.
Jeongin: Тези защо са тук?
Прошепна той.
Hyunjin: Избягах от вкъщи за да дойда тук.
Jeongin: Защо?
Hyunjin: От малък искам да дойда и преди един ден открих пролука в оградата и се възползвах.
Jeongin: Бащата ти откъде знае, че си тук?
Hyunjin: Не за първи път се опитвам да вляза това ми е като фикс идея от 10 годишен.
Jeongin: Ами може да се тревожи и заради това да те търси.
Hyunjin: Баща ми да се тревожи за МЕН!
Не просто е забранено както знаеш да идвам тук както и ти да идваш в Ада.
А ако ме хване ще ме затвори отново в Стара ми ще ме гори с кибрит ще ям 2 пъти седмично о ще пия вода през ден.Jeongin: Wow! Моя баща никога не ме е наказвал.
Hyunjin: Ти си дете на Бог какво лошо може да направиш.
Jeongin: А ти какво друго лошо се опитваш да направиш осем да се промъкнеш тук?;А и аз веднъж направих нещо лошо.
Hyunjin: Визползвам се от кората крада въпреки че мога да си позволя всичко.
Пребивам невинни. И още ама ти стига толкова а ти какво лошо си направих.Jeongin: Излъгах че съм си почистил стаята а само бях набутал не нужните неща под бюрото. А как така си се възползвал от хората?
Hyunjin: Прекалено си невинен за да разбереш.
________________
Ко стаа ве майняци
ᕦ༼✩ل͜✩༽ᕤ
❤️
YOU ARE READING
Тhe Child Of The Devil { Hyunin}
RandomТам където децата на Дявола и децата на Бог им е забранено да се разхождат из двата свята