Outstation - Part 1

91.4K 244 6
                                    

Apa yang ingin aku kongsikan ini adalah pengalaman sex yang aku rasakan terbaik untuk dikongsikanla. Ini betul punya kisah  bukan imaginasi. 

Kisahnya bermula,

Saya selalunya bila kene hantar untuk training company seorang je, tapi kali ini ada peneman pulak. Saya tak kenal la senang cerita staff lagi sorang ni sebb department lain. Namanya yana, sepanjang perjalanan daripada KL ke Kuantan kami borak biasa jela pasal keja dan personal sikit la kan.. Setelah 4 jam perjalanan kami pun tiba di kuantan dan terus menuju ke hotel , setibanya di hotel receptionist minta kami tunggu 1 jam untuk bilik siap pula. Saya pun ajak la yana pergi minum dekat cafe hotel ni sementara nak menunggu bilik siap. 

Masa ini lah saya tetiba rasa lain macam haa, yana berjalan dihadapan  saya dan masa ini saya melihat betapa menarik dan cantiknya body yana ni, mantap semantapnya la senang cite daripada atas ke bawah paling syok bontot dia perghhh fuhh.. Sampai cafe kami duduk bertentangan masa ini mata saya memang liar dah senang cite. Usha tetek dia pulak , memang padu lah beb besarnya walaupun bertudung saya dapat membayangkan la macamna. Gentle cakap terliur la beb tengok. Sejam menunggu rasa kejap betul masa berlalu masa tu, tak puas la menatap . Sedang rancak berborak , receptionist datang dan beri kad bilik kami. Receptionist boleh tahan juga la comelnya saya tengok geram jee rasa haha. 

Kami pun terus menuju ke lif dan naik ke bilik , sampai di level kitorg rupanya bilik saya tengah kemas lagi dan yana setel dah . Yana ajak la ke bilik dia dulu sementara tunggu tapi saya menolak , saya tunggu sahaja di bilik saya. Saya pun tak tahu kenapa saya menolak pelawaan yana haha. Masuk je bilik saya nampak staff hotel sedang mengemas , " maaf ya encik saya terlewat sedikit kemas " kata staff tersebut. Saya ok saja menunggu dia selesai kemas, nasib baik dia comel tu sanggup tunggu. Sedang dia berkemas saya duduk tengok hp, yana whatsapp " u keluar dinner tak ? i nak ikut sekali taw nanti " .  saya reply ok jela kan pastu. Sedang duduk tengok staff ni kemas tetiba rasa stim lak, saya ketika ini dah imaginasi macam2 dah. Ahh tak boleh tahan la , saya bangun dan beranikan diri merapati staff hotel tu. 

" ehh encik maaf tidak saya perasan encik di belakang " kata staff hotel

" ehh tidak mengapa , siapa nama awak ? " tanya saya

" ruin encik, saya dari indonesia " jawabnya 

" ohh ruin , cantik nama mcm orangnya juga " balas saya. 

Saya kemudian mendekati ruin lebih rapat dan memeluknya. 

" encik jangan begini saya sedang kerja takut nanti supervisor lalu nampak mati saya " jerit ruin pada saya.

Saya melepaskan ruin dan menghala ke pintu, saya menolak masuk troley houskeping ke dalam bilik dan terus menutup pintu.

" ok sudah tiada siapa tahu kamu di sini " kata saya smbil senyum .

saya menarik ruin dan memeluknya. ruin mulanya melawan kemudian lembut apabila saya menciumnya lembut di pipi. 

" emmm encik jangan apa apakan saya " rayu ruin.

saya terus mencium mulutnya sambil tangan meramas buah dadanya . ruin mula memeluk saya dan melayani ciuman , lidah dijilat enak rasanya. saya mula membuka butang baju ruin satu per satu sehingga terlucut bajunya ke lantai. Terserlah buah dada ruin yang besar dan mantap ditutupi bra merahnya sahaja. Apa lagi saya terus membaring ruin atas tilam tilam dan manarik turun branya. Saya pantas menjilat isap puting tetek ruin smbil sebelah lagi meramas nya. Ruin hanya mampu merengek manja sahaja. Setelah puas puting ruin dimain, saya bangun membuka baju dan ruin dengan manjanya bangun membuka branya dan meminta saya naked . Saya pantas membuka seluar dan ruin perlahan datang menurunkan boxer saya. ruin terkejut melihat batang saya .

" wahh besarnya batang ahhhh " rengek ruin dengan manjanya 

Ruin kemudian perlahan memasukan batang saya ke dalam mulutnya. AHHhhhhh nikmatnya tak terkata rasanya. ruin menjilat dan menghisap batang saya dengan penuh nafsu, sambil ruin sedap melayan saya meramas dan bermain dengan teteknya membuatkan ruin lagi ghairah. Saya ketika ini merasakan ingin  pancut tapi cuba bertahan , ruin semakin pandai dan rakus bermain batang saya.Tiba tiba puhh pancut kedalam mulutnya... 

" ahhhhh ! banyak sungguh yaa sayang " tegur ruin selepas saya pancut .

Puas tak terkata dah bila pancut. fuhhhh..  Ruin meneruskan jilatannya, air mani mengalir pada batang  saya dijilat rapi ruin.

* TING TONG! TING TONG *

Tiba tiba loceng bilik ditekan. Lantas saya bangun dan melihat siapa yang menekan melalui lubang kecik di pintu. Rupanya staff hotel yang datang, saya membuka pintu dan bertanya kenapa.

" Maaf mengganggu tuan,  saya nak bertanya andai keadaan bilik baik?"   jawab pekerja hotel.

" oh semua baik. terima kasih. cuma nak minta hantar tuala satu lagi boleh.

" Baik tuan akan saya uruskan "

Setelah dia beredar, kedengaran walkie talkie berbunyi dan meminta housekeeping menghantar tuala. Saya kembali ke katil dan melihat ruin sudah bangun dan berpakaian kembali,  saya memeluknya daripada belakang dan mencium lalu berbisik perlahan mengucapkan

" Terima kasih sayang"

Ruin kemudian berpusing dan kami bercumbuan sekejap..  Ruin kemudian meminta no telefon saya dan bertanya jika dia selesai kerja boleh dia datang ke bilik. Saya senyum dan kata boleh sahaja sambil meraba punggungnya.

Ruin pun menolak keluar trolley daripada bilik dan tiba2 mencium saya. Ketika kami berciuman di hadapan pintu tiba2 yana membuka pintu dan terkejut melihat kami. Ruin terus menolak trolley dan pergi, saya terus masuk bilik dan menutup pintu.

 



OutstationWhere stories live. Discover now