°2°

266 28 11
                                    

Dersten sonra üstümü değiştirdim ve okul üniformamı giydim. Ardından doğru sınıfa geçtim ve sonraki ders için kitaplarımı çıkarttım. Birkaç dakika sonra Bakugo sınıfa girdi ve benim sırama doğru gelmeye başladı.

Bakugo: Hey sen! Kim olduğunu sanıyosun a*tal! Ne cüret ve cesaretle bunu yaptın ha!

Deku: Hey dostum azıcık sakin ol. Ah pardon doğru ya sen benimle arkadaş olmak istemiyordun. Biliyor musun, bağzıları bağzı insanların ölümsüz olduğuna inanır. Bunu bi düşün.

Bakugo: Ne demeye çalışıyorsun a*tal!

Deku: Ben söyleyeceğini söyledim. Unuttuysan ne yapabilirim.

Sonrasında sınıftan çıktım. Koridorda karşıma kahve saçlı bir kız ve kollarını anlamsızca sallayan bir oğlan çıktı. Aman ne güzel (!)

Oğlan: Merhaba, az önce inanılmazdınız bay ııııı... Adınızı öğrene bilir miyim?

Deku: Midoriya, Izuku Midoriya.

Lida: Ben de Tenya Lida, yanımda ki arkadaşım ise-

Uraraka: Ochako Uraraka, memnun oldum.

Deku: Hıhı... (İçinden : Ne demezsin)

Zil çalınca sınıfa geri döndüm ve ders başladı. Derslerden sonra okulun dışına çıktım ve bara ışınlandım.

Toga: Deku döndüüüüüü. Selamlar piskopat brokolim.

Deku: Toga birazdan selamlaşırız, şu anda çok yorgunum.

Toga: Neden amaaaaaaaa????

Deku: Toga birazdan dedim. AFO ile görüşmem var.

Toga: Peki...

...Kısa Bir Sessizlik Ve Deku'nun AFO'nun yanına gitmesi...

AFO: Söyle bakalım neler buldun.

Deku: Efendim bunlar sınıflardakiler ve özgünlükleri, bunlar da planlamalar. Yakın da bir turnuva olacakmış. Saldırı için kötü fakat analiz için iyi bir fırsat.

AFO: Haklısın. Turnuva hem iyi hem de kötü olabilir ama ne olursa olsun hepsi bizim yararımıza.

Deku: Evet efendim. Saygılarımlar.

...Ertesi Gün Okul da...

Aizawa: Çocuklar bildiğiniz gibi haftaya turnuvalar başlıyor. (Kuralları ve detayları açıklıyor). Ayrıca turnuva canlı olarak TV'de yayımlanacak. O zamana kadar normal dersler devam edecek. Turnuva tam olarak 5 gün sürecek. Anlaşılmayan bir nokta var mı?

Tüm sınıf: YOOOK!!!!

Aizawa: O zaman ben yatıyorum.

Tüm sınıf: n-ne. Yine mi!?

Oyla🥦
Yorum yap💥
🔥Paylaş❄

Sonraki bölümde görüşürüz👋🏼

Bu sen değilsin - Villian DekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin