°3°

232 25 1
                                    

Turnuva Haftası (Elemelerden sonra) :

Deku: Elemeler nihayet bitti. Bi an hiç bitmicek sandım. Herneyse karşılaşmalar açıklanmış onlara bakayım.

Hitoshi Shinso VS Izuku Midoriya

...

Tenya Lida VS Mei Hatsume
Katsuki Bakugo VS Ochako Uraraka

İlk yarış benimki olduğuna göre yarıştan sonra bol bol analiz yapabilirim! Harika!!!

Turnuvanın 1. günü

Mic: YEEEE! Yarışların ilk günü, heyecan zirvede, yarışçılar yerlerinde, o halde ne bekliyoruz?
Shinso VS Midorya maçı başlasın!!!

O esnada yarış alanı:

Shinso: Hey sen, adın ne?

Deku: ...

Shinso: Kahramanlık sınıfı 1-A'ya gidiyotmuşsun, doğru mu?

Deku: ...

Shinso: Hadi ama konuşmayacak mısın?

Deku: (Başını hayır anlamında sallar)

Shinso: Peki o zaman!

Shinso bana doğru koşmaya başladı, ben de hafifçe sırttım ve o da,

Shinso: Pekala son kez soruyorum, dövüş mü istiyorsun yoksa acısız bir geri çekilme mi?

Deku: Amma da abarttın, hah verin cevap oldu mu? Eee? Ne oldu şimdi? Ha anladım, sen benim beynimi yıkayacaktın, tabi ya! Aklımdan çıkmış. Afedersin. (Göz kırpma)

(Anlamayanlar için Deku Shinso'nun özgünlüğünü kısa süreliğine pasifleştirdi o yüzden beyni yıkanmadı)

Mic: VUHUUU! Shinso sınır dışı! Midoriya sonraki tura kalıyor!

Onu tek hamlede sınır dışı yaptım. Basitti ve kazanmıştım. Cidden bu okula her önlerine geleni alıyorlar.

Mic: 10 dakika ara ve sonra sıra da ki maç ile karşınızdayız!! YEEEE!!!!

Turnuvanın 2. günü

Mic: Herkese tekrardan merhabaaaaaaa! Çeyrek final sona ermiş bulunmakta! Yarı finallere kalan yarışmacılarımızı kutlarım! İşte yeni maç tablosu!

Mic bunu dedikten sonra tabloya baktım. Aman ne güzel! İkinci en iyi kahramanın oğlu Todoroki Shoto ile yarışıyordum.

Izuku Midoriya VS Shoto Todoroki

Oyla🥦
Yorum yap💥
🔥Paylaş

Sonraki bölümde görüşürüz👋🏼

Bu sen değilsin - Villian DekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin