16.11.2021
Bazen şarkı sözleri konuşmaktan daha anlaşılırdır'Günlerden pazartesi büyük konser günü konsere en yakın arkadaşım ile gidicektim Gökçe ile. Birçok şeyi beraber yapıyorduk zaten hayatımızın ilk ve en iyi konserine de beraber gidicektik tabi ki! Saatler 18.38 gösterirken oturduğum yerden kalktım ve sıcak bir duş almata karar verdim. Konser saat 19.45te başlayacaktı ozaman kadar hazırlanacakım daha sonra Gökçe ile evin bitaz ötesindeki parkta buluşucaktik Gökçe'nin abisi Efe abi bizi bırakıcaktı. Konser bitince de almaya gelicekti.
Duştan çıktıktan sonra üzerime bi crop giydin altımada bol pantolonu mu giyip saçlarımı kurttum bağlayıp bağlamamak arasında küçük bi tereddüdde kaldıktan sonra bağlamamaya karar verdim tamamen üzerimi giydiğimde saat 19.32 idi. Hemen salona girdim ve anneme haber ettim
"Selma sultan ben çıkıyorum""Tamam canım geç kalma!!"
"Tamam tamam görüşürüz"
"Dikkat et bak!!!"
"Hee tamam anne görüşürüz"
Annem hep böyleydi..
Parka geldiğimden yaklaşık 2 dakika sonra Gökçe ve Efe abi arabayla geldiler arabaya bindim ve yola çıktık. Konser alanı pekte uzak olmadığından dolayı epey hızlı bir şekilde oraya gelmiştik.
"Abi gidiyoruz biz,seni arayınca gelir alırsın bizi"
"Tamam kızlar hadi dikkat edin"
Efe abiyi yolladıktan sonra iceriye girip arkadaki masalardan birine oturduk.
"İçecek birşey alır mıydınız?"
"Yok ben birşey istemiyorum" dedim ve Gökçeye döndüm
"Ben bir adet kırmızı şarap alırım"
Gökçe içince cok sapıtıyordu bu yüzden onun içmesini istemiyordum ama beni dinlemezdi.
40 dakika sonra..
Gökçe delirmişcesine şarkıyı söylüyor bi yandanda dans ediyordu bense oturduğum yerden bi kere bile kaklmamıştım.
"Kızım yeter artık otur biraz"
"Aaa ne mızmızlandın Defne gel sende oyna"
Gökçeyi ne kadar oturmasini soylesemde beni asla dinlemiyordu.
"Tamam Gökçe ne yaparsan yap!!"
Daha sonra başımı arka tarafa çevirdim ve bi adam gördüm. Bir şey arıyor gibiydi ona ne aradığını sorupla sormamak arasında kaldım.
En sonunda cesaretimi topladim ve sordum."Pardon beyfendi,birşey mi arıyorsunuz?"
Adam bana döndü ve bi kaç saniye duraksadı.
"Telefonumu bulamıyorum"
"İsterseniz benim telefonumdan kendi telefonunuzu arayabilirsiniz" dedim
"Ee aslına bakarsanız olur"
Adam yanıma geldi ona masanın üzerinde duran telefonu uzattım
Aldı ve numarasını yazdı daha sonra adamın masasının altında bi şarkı çalmaya başladı"Benim gönlüm sarhoştur yıldızların altında.."
Adam masaya doğru yöneldi yerde duran telefonu cebine attı ve yanıma geldi.
"Bu nasıl buraya düşmüş ya. Her neyse teşekkürler"
Telefonumu bana nazikçe uzattı telefonu alıp tekrardan masanın üzerine bıraktım