Заключването в гимназията

18 1 0
                                    

Глава 1

Здравейте аз съм София, започвам със моя живот аз уча в Гимназия много добри приятели, и приятел.
Имаме пътуване в което ще е много забавно, нека ви разкажа.

Беше Четвъртък началото на лятото и бяхме в Гимназията и 2 от най - яките учителки които решиха да ни заведат на лагер във Лос Анджелис, ще има момичета и момчета от много различни Гимназии и се надяваме да ни много забавно, обсъждахме нашето пътуване трябваше в Петък след часовете да тръгнем за летището, но какво се случи с мен и моя най - добра приятелка ще разберете.

Петък сутринта...

Вече сме в Гимназията изкарахме си часове, и започнахме да чакаме пътуването, защото трябваше да дойдат автобуси да ни вземат от Гимназията.
С най- добрата ми приятелка обсъждахме какво ще правим през тези 3 месеца на Лагера, и в същото време идва едно момче това е приятелят му Раян. Но всъщото време имаше едно много гадно момиче на име Клои, което харесваше Раян и искаше да ми го отмъкне. Тази лоша Клои излъга, че г-жа Христова е поискала да отидем до заместник директорката, но нея я нямаше. В случая те тръгнаха и ни заключиха в Гимназията. Представете си това бяха най - дългите 18часа някога.
Саковете ни бяха с нас, но зарядните не, което беше гадно, тя беше изхвърлила телефоните ни в кошчето за боклук да се благодарим на нашата госпожа, че е имала мокри кърпи. Опитахме се да звъннем на повечето, но те вече са се били качили на самолета.
Нямаше какво да се прави без храна.
Не се знае колко дълго щяхме да сме затворени там.

Събота сутрин...

6:00ч. Ни идват известия че телефоните вече са им включени, аз звъня на Раян и му казвам, че сме заключени в Гимназията от вчера, и че Клои ни е излъгала. Той не вярва, Джес се намесва и му казва да каже на една от госпожите да звънне на охрата да дойде на ни отключи и да ни поправи билетите!
Той казва, че ще ми затваря защото имали тренировка.

След 1час...

Идва охраната и ни вижда.
-"Какво правите тук" - пита охрата
Аз отговарям че правим купон.
А Джес казва че едно момиче ни заключи.
-"Обади се на Раян за да каже на госпожата да ни извика колата" - казва Джес.

Звъня на Раян.!

-"Здравей свърши ли тренировката"?
-"Да"?
- "Кажи на госпожата да изпрати кола за нас"!
- "Не мога отивам на фитнес"!
- " Добре"

Тинейджърски ЛагерWhere stories live. Discover now