𝓢𝓱𝓻𝓸𝓾𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝓜𝓲𝓬𝓱𝓪𝓮𝓵 𝓗𝓒𝓼

1K 18 4
                                    

-𝘛𝘩𝘦𝘴𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘌𝘟𝘈𝘊𝘛 𝘤𝘰𝘱𝘺 𝘰𝘧 𝘛𝘰𝘮𝘮𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘛𝘶𝘣𝘣𝘰.

-𝘛𝘦𝘤𝘩𝘯𝘰𝘣𝘭𝘢𝘥𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘩𝘰𝘸 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵. 𝘈𝘯𝘥 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘴𝘢𝘺 𝘩𝘦 𝘵𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘌𝘝𝘌𝘙𝘠𝘛𝘏𝘐𝘕𝘎 𝘵𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥. 𝘞𝘦𝘳𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘮𝘪𝘭𝘭𝘦𝘯𝘢𝘴 𝘸𝘰𝘳𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘭𝘦𝘥𝘨𝘦.

-𝘚𝘩𝘳𝘰𝘶𝘥'𝘴 𝘮𝘢𝘪𝘯 𝘸𝘦𝘢𝘱𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘢𝘯 𝘢𝘹𝘦, 𝘢 𝘣𝘰𝘸 𝘢𝘯𝘥 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘭𝘭 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘯 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘸. 𝘞𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘔𝘪𝘤𝘩𝘢𝘦𝘭'𝘴 𝘮𝘢𝘪𝘯 𝘸𝘦𝘢𝘱𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘢 𝘴𝘸𝘰𝘳𝘥, 𝘢 𝘴𝘱𝘦𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘢 𝘵𝘳𝘪𝘥𝘦𝘯𝘵. 𝘉𝘰𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘦𝘮𝘱𝘵𝘺 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘢𝘳𝘦 𝘎𝘙𝘌𝘈𝘛 𝘢𝘵 𝘧𝘪𝘴𝘵 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵𝘴. 𝘓𝘪𝘬𝘦 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘔𝘪𝘭𝘭𝘦𝘯𝘢𝘴 𝘸𝘰𝘳𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘳𝘪𝘦𝘯𝘤𝘦.

-𝘚𝘩𝘳𝘰𝘶𝘥 𝘥𝘰𝘦𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘢𝘳𝘮𝘰𝘳. 𝘏𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵, 𝘣𝘶𝘵 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘔𝘪𝘤𝘩𝘢𝘦𝘭 𝘪𝘴 𝘢𝘯 𝘢𝘯𝘹𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘧𝘶𝘤𝘬, 𝘩𝘦 𝘸𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘢𝘳𝘮𝘰𝘳.

-𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘭𝘢𝘯𝘬𝘺 𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘣𝘶𝘵 𝘢𝘳𝘦 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘴𝘵𝘳𝘰𝘯𝘨 𝘢𝘴 𝘩𝘦𝘤𝘬. 𝘐 𝘮𝘦𝘢𝘯, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘶𝘴𝘤𝘭𝘦 𝘪𝘵'𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘵𝘦𝘭𝘭.

-𝘚𝘩𝘳𝘰𝘶𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘣𝘶𝘴𝘪𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘣𝘢𝘺 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥 𝘨𝘦𝘯𝘦𝘳𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘭𝘥𝘦𝘳 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘔𝘪𝘥𝘢𝘴, 𝘢𝘯𝘥 𝘔𝘪𝘤𝘩𝘢𝘦𝘭 𝘸𝘢𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘪𝘮𝘮𝘦𝘥𝘪𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘳𝘦𝘤𝘳𝘶𝘪𝘵𝘦𝘥, 𝘚𝘩𝘳𝘰𝘶𝘥 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘲𝘶𝘰𝘵𝘦: "𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝗷𝗼𝗶𝗻, 𝗜 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗾𝘂𝗶𝘁𝗲 𝗹𝗶𝘁𝗲𝗿𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗱𝗿𝗮𝗴 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝗷𝗼𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗮𝘆 𝗶𝗳 𝗜 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘁𝗼."

-𝘔𝘪𝘤𝘩𝘢𝘦𝘭 𝘰𝘧𝘵𝘦𝘯 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘶𝘱 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘚𝘩𝘳𝘰𝘶𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘴𝘬 𝘩𝘪𝘮 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦:

𝖧𝖺𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖾𝖺𝗍𝖾𝗇?
𝖣𝗂𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝖾𝗍 𝖺 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗋𝖾𝗌𝗍?
𝖨 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗁𝗈𝗉𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗈𝗍 𝗋𝗂𝖽 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖻𝗈𝖽𝗒, 𝖽𝗂𝖽 𝗒𝗈𝗎?
𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗍𝖼.

𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘧𝘪𝘹𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱 𝘚𝘩𝘳𝘰𝘶𝘥'𝘴 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘶𝘪𝘵.

-𝘉𝘰𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘴𝘱𝘢𝘳 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘦𝘢𝘱𝘰𝘯𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘵 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘨𝘰𝘦𝘴 𝘰𝘯 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘰𝘶𝘳𝘴 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘛𝘰𝘮𝘮𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘙𝘢𝘯𝘣𝘰𝘰 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘥𝘳𝘢𝘨 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘢𝘱𝘢𝘳𝘵.

-𝘉𝘰𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘥𝘦𝘴𝘵𝘳𝘰𝘺 𝘤𝘳𝘪𝘮𝘪𝘯𝘢𝘭 𝘰𝘳𝘨𝘢𝘯𝘪𝘻𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘵'𝘴 𝘰𝘧𝘵𝘦𝘯 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘩𝘰𝘯𝘦𝘴𝘵𝘭𝘺. 𝘉𝘰𝘵𝘩 𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘴𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘴𝘱𝘪𝘦𝘴 𝘣𝘺 𝘛𝘰𝘮𝘮𝘺𝘐𝘯𝘯𝘪𝘵. 𝘕𝘰 𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘤𝘰𝘮𝘮𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘷𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘢 𝘤𝘩𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘴𝘢𝘺 𝘺𝘦𝘴.

-𝘚𝘩𝘳𝘰𝘶𝘥'𝘴 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘵𝘺𝘭𝘦 𝘪𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘰𝘧 𝘢𝘯 𝘢𝘴𝘴𝘢𝘴𝘴𝘪𝘯, 𝘴𝘪𝘭𝘦𝘯𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬. 𝘞𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘔𝘪𝘤𝘩𝘢𝘦𝘭'𝘴 𝘪𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘢𝘤𝘵𝘪𝘤𝘢𝘭 𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘱𝘦𝘤𝘵𝘳𝘶𝘮, 𝘓𝘰𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘣𝘶𝘵 𝘭𝘰𝘨𝘪𝘤𝘢𝘭.

SBI Famiy oneshots Where stories live. Discover now