Venku se již stmívalo, ze stromů padalo barevné listí a po Kanovnické ulici se procházela mladá dívka. Její světlé vlasy vlály ve větru stejně jako její dlouhý hnědožlutý kabát. Rukou si prohrábla své kadeře a světlo pouliční lampy se odrazilo od jejího zlatého prstenu. V tom začala odbíjet půlnoc a ona přidala do kroku. Procházela se malebnými pražskými uličkami a míjela kavárny, cukrárny a jiná turistická lákadla, až se konečně dostala na ulici Nový svět, tam zasunula klíče do dveří od jednoho z menších domků zastrčeného mezi vysokými budovami.
Vešla dovnitř. V předsíni si zula své vysoké boty a kabát pověsila na věšák vedle dveří. Pak vstoupila do menšího obývacího pokoje. Vedle šedého gauče byl malý stolek s gramofonem. Dívka spustila jehlu na gramofonovou desku a pokoj zaplnily líbezné zvuky Vivaldiho Čtvero ročních období. Okolo noh se jí propletla sněhově bílá kočka a pohodlně se usadila na pohovce, s očekáváním pohlazení, nebo alespoň podrbání za ušima. Dívka se sklonila a pohladila kočku po hřbetě, pak se odebrala do kuchyňky postavit vodu na čaj. Mezitím co se voda ohřívala, převlékla se do svého růžového pyžama a z poličky nad postelí vytáhla knihu. Varná konvice začala pískat a dívka seběhla do kuchyně zalít si čaj. Pak se pohodlně uvelebila na posteli ve svém pokojíčku a s knihou v ruce a prázdným šálkem od čaje na nočním stolku, usnula.
Zdravím všechny úžasné lidi, tak jsem tu s novým příběhem. Původně jsem chtěla napsat nějakou feel good pohodovou knihu, ale v průběhu psaní se to trochu zvrtlo, tak jsem sama zvědavá co z tohohle pokusu nakonec vyleze. Budu moc ráda za jakoukoliv vaši reakci. Kritizujte a chvalte můj příběh jak je vám libo. A teď už vás nechám, aby jste se ponořili do příběhu a mohli ho nerušeně prožívat spolu s hlavními hrdiny. Protože není větším přáním spisovatele, než když se čtenář sžije s jeho hrdiny.
Užijte si čtení, Vaše Trumpalala
ČTEŠ
Co se děje mezi řádky?
FantasyHuufff, vydechla si Hedvika, když konečně vyšla točité schodiště až do posledního patra, kde už na ni čekala Anne. Před nimi se tyčily velké, mohutné dveře. Obě společně zatáhly za zdobenou kliku a před nimi se objevily hromady starých svazků. Dívky...