1.Bölüm

39 6 17
                                    

Yine sabahtan akşama kadar instagram keşfetinde geçirdiğim bir gün yaşanıyordu.

Eminim yalnız değilim.

Fal tarotlarının olduğu videoya gelince,
"Ee yeter amk bu ne sal keşfetimi." demekten alıkoyamadım kendimi.

O sırada karabiberimin sözü çınladı.

"Fala inanmayacaksın falsız da kalmayacaksın aşko."

Parmağımın ufak hareketiyle tekrar önüme gelen kartlardan birini seçip açıklamayı okudum.

" Şu an aklınızda bir kişi olmayabilir fakat 3 vakitte karşınıza sürpriz bir şekilde çıkacak."

He gülüm he.

Videoyu parmağımın ufak hareketiyle, parmağım bugün de yoruldu he, kaydırınca
takip ettiğim şu aralar popüler olan bi sayfanın videosuyla kaşlarım havalandı. Yazıyı okuyunca kaşlarım Allah katına doğru havalanmaya devam ettiler.
Merak ettiniz değil mi ehe.

Takipçilerim arasından ship yapma akımına katılmaya karar verdim. Kambersiz düğün olmaz değil mi eheheh.

Bu şans bende olduktan sonra saçma sapan biriyle shipleneceğimden adım gibi emin olmam kendimi ve şansımı ne kadar tanıdığımı gösteriyordu.

"O kadar kişinin arasından ben seçilmem diye düşünüp bundan sonrası Allah'a emanet diyerek geçiyorum."

Önüme çıkan korkunç video ile bugünkü uykumu da mahvetmeye hazırdım.
Okumaya başlayacağım sırada duyulan anamın sesi bu geceki uykumu kurtarmıştı.
Kahraman şey onu.

Telefoncuğumu yatağın üzerine atıp tam kapıdan çıkıyordum ki yere düşen telefonun 'çat' sesi duyuldu.

"Şu elimi s- şuan telefon küfürden daha önemli salak şey seni"

Ayaklarımı götüme vura vura yatağın oraya koşup yerdeki telefonu elime alıp üstündeki tozları üfledim.

"Annem beni gene terlikli bir maça davet etmeden önce süpüreyim şuraları."

Nihayet telefonun ekranına odaklanan gözlerim yine ve yine kocaman açıldılar.

"Lan. Lan nolmuş buna."

Tam yan tarafından başlayan çatlak bütün ekrana hafif bir şekilde yayılmıştı.

"İnşallah kırılmaz cam kırılmıştır. Amin amin amin."

Yoksa ben ne yapardım instagramsız. Ne yapardım ben snapchat konumsuz. Ne yapardım ben salak infleuncerların günlük vloglarını izlemeden bir gün geçirirsem.
Aklıma gelen fikirle ışıldayan gözlerle konuştum.

"Kendine gel be Güzide siz zenginsiniz."

"Kız Trabzondan mı geliyon mutfağa. Yol 12 saat mi ordan buraya."

Anamın sinirlerini germeden aşağı indim.
"Geldim be kadın."

"Sesim oraya iletilemedi galiba. Gelirken odandaki bardakları da getir dediydim."

"Anne onları deney yapmak için küflenmeye bırakmıştım. Niye böyle yapıp sayısal zekama hakaret ediyorsun?"

Bana bakan sinirli gözlere bakıp yutkundum.
"Ben kaşıkları çıkarayım."

"Bizim kaşıklar ne zamandan beri bardak rafında benim çok sevgili kızcığım."

"Elim kaymış ehe."

"Hay ehene be iki kelime söyle ikisinden biri ehe olsun. Beni de alıştırmışsın zaten ehe dedim geçen gün babana." kahkahayı basmam uzun sürmedi.
........
Eğlenceli geçen bir akşam yemeğinden sonra odama çekildim. Hünkarımız biraz zorluk çıkartıp "Çık artık mağarandan" diyerek beni üzdükten sonra müsadeleriyle odama çekileceğimi belirtmiştim.

Telefonumda görmeye alışık olduğum manzara ile karşılaştım.

12 arama 12 mesaj

ilk dördü türktelekomdan gelen internet bitme mesajı ve kalan tarife bilgi mesajları ve sekizi Karabiberimdendi.

Aramaların tabiki on ikisi de Karabiberimdendi.

"O sen olsan bari o sikmese bari"

"Benim tatlış minnoş bir tanecik besticik karabiberciğimciğim iyi akşamlar."

"Allah razı olsun sana da. NERDESİN LAN ARIYORUM YOKSUN NE BİÇİM BOKSUN."

"Teşekkür ederim kardeşim bu arada kulağım yok. Yapacak bir şey yok."

"Burda önemli bi haber olmasa aramayız demi?"

"yoo"

" Daha sonra kızarım dur şimdi. Senin gönlün olasıya benim anamın gönlü kaçtı. Çağırıyo dur."

O zaman başlasın keşfet yarışları.

..
"He aga dişini sarı  gösteriyor bu filtre. At yalanı..."

Karabiberim'den bir bildirim.

İki dakika bekleyiversindi. Ben kaç saattir bekliyorum.

Son 2 video tamam tamam.

Lan lan lan! lan ben bu.

Kafayı yemiş gibi ekrana bakmayı kesip stalk yapmam gereken konular vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafayı yemiş gibi ekrana bakmayı kesip stalk yapmam gereken konular vardı.

Keşfetin Kölesi Olmuşum |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin