"Benim yüzümden" diye sayıklayarak duvarı yumrukluyordu genç adam. Sevgilisinin vurulmasının sorumlusu olarak görüyordu kendini.
Armin adlı sarı saçlı genç Ereni arkasından tutup sakinleştirmeye çalıştı ancak bir işe yaramadı. Eren arkasından tutan armini sertçe yere doğru itip hastaneden çıktı.
Normolde sigara içmezdi ancak kendine olan öfkesini bastırmak adına yakınlardaki bir marketten aldığı bir kutu sigarayı içti.
4yıl önce annesini hastalıktan kaybetmişti babasıda organ mafyasıydı eşinin ölümünden oğlunu sorumlu tutuyordu yani kısaca yanında canından çok sevdiği mikasa ve en yakın arkadaşı Armin dışında kimse yoktu.
"Eğer ben olmasam o daha mutlu mu olurdu?" Diye geçirdi içinden. İçinden bir ses onu bırak ve git diye fısıldıyordu Erenin kulağına, ama nasıl pat diye gidebilirdiki.
Mikasaya veda etmek istedi son bir kez oku görmek, "ona veda etmeye kalkışsam onu bırakamam ki ben" diye düşündü haklıydıda öylece pat diyede gidemezdide.
Ceketinin cebinden telefonunu çıkardı. Rehperinde gezip Levi atlı kişiyi aradı. Çokta olmasada aralarında bir sohpet vardı ayrıca mikasanın ikiz kardeşiydi Levi ackerman.
Telefon ikinci çalışta açıldı. Eren kısaca zeke'in mikasayı vurduğunu ona zarar vermeye devam ediceğini, mikasanın iyiliği için ondan uzak durması gerektiğini ve bunu yaparken onun yardımına ihtiyacı olduğunu söyledi. Levi erene yardım edeceğini ancak mikasaya zarar verirse hem zeke hemde Ereni geberteceğini söyledi ardından içinden söylenerek kapattı telefonu.
Eren bir kez daha rehperinde gezip kahyasını aradı ve tüm hizmetlileri kovmasını söyledi yavaş yavaş kendisini mikasaya unutturmayı düşünüyordu.
*******
Artık herşey hazırdı, yoğun bakımdan anca normal odaya alınmış sevdiğini son bir kez görmek için yanına gitti. Onu görünce içi parçalanıyordu ama onu görmedende gidemeyeceğini biliyordu.
Son kez tuttu o yumuşak elleri bir yandan onu unutmasını biryandanda sonsuza kadar onu hatırlamasını istiyordu. İyice çıkmaza girmişti.
Aşkını bıraktı arabasına bindi kendini bilinmezliğe bırakıp kayboldu sanki hiç var olmamış gibi hakkındaki herşeyi sildirmişti.
Erenin çekip gitmesinden 3gün sonra Mikasa sonunda gözlerini açmıştı. Uyandığı gibi sevgilisini sormuş arminden duyduğu sözlerle birlikte yıkılmıştı ne birşey yiyor nede birşey içiyordu.
Kurşunun isabet ettiği yer bir süre yürümesine mani olmuştu genç kızın. Yeni iyileşmeye başlamıştı biraz vitamin almalıydı ve Hareket etmeliydi ancak mikasa ikisinide yapmıyordu.
Çocukluk arkadaşı olan Jean kirstein mikasanın bu sorumsuz davranışlarına dayanamayıp onu karşısına aldı;
"Ne yaptığının farkında mısın sen mikasa!"
Mikasadan bir cevap yoktu.
Jean derin bir nefes aldı.
"Üzgünüm bağırmak istemedim senin için endişeleniyorum"
"Bence artık onu unutma-"
Mikasa bu sözlere kızdı ve sertçe "onu unutmalımıyım ne saçmalık" diyerek yükseldi. Günler sonra ilk kez konuşmuştu.
"Evet unutmalısın şu haline bak yeni iyileştin ve o piç kurusu yüzünden bu hallerdesin"
"Yanındayken de yokkende sadece sana zarar veriyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ikanaide 行かないで
FanficSevgilisinin iyiliği için onu terkeden eren jaegerın çıkmazı....