,,Píšťalka"

111 12 12
                                    

Jednoho dne, když byl Light Imagay malý, bylo mu tak 5 let, se jeho maminka rozhodla vzít ho na nuda pláž.

Tátu radši nebrali, protože Sachiko Yagami přesně věděla, že její manžel by měl kecy plné žárlivosti o tom, jak ostatní mají většího bimbase než on, nebo jak jeho žena kouká po jiných mužích. 

Všechno z toho byl nesmysl, máma malého Lighta by nekoukala po jiných mužích.

Ale její syn ano.

Toho dne svítilo slunce tak moc, jakoby se snad bálo, že mu planety kolem něj ukradnou kuřecí nugetky a budou svítit víc, než ono.

Já vím, že to nedává smysl, ale no a co?

Sachiko se klidně opalovala na pláži břichem dolů a četla si nějakou yaoi mangu a nechávala svého 5letého syna pobíhat si po písečné ploše.

Kdykoliv po něm hodila očkem, tak si všimla, jak se buď topí ve vodě a řve o pomoc, nebo jak mentálně nemocný člověk běhá po pláži a naopak křičí, že má meč a nebojí se ho použít.

Schválně hádejte, jaký meč myslel.

,,Mami! Mami! Mami! Mami!" opakoval Light a přitom dloubal prstem do ramene své mámy.

,,Teď ne, Lighte. Yuri tady zrovna kouří Toonovi p-aaaah!" začala vysvětlovat starší žena svou knihu, ale hned se zadrhla, když si uvědomila, s kým mluví.

,,Copak chceš?" usmála se falešně na svého syna a čekala, co za blbost zase vypustí.

,,Mami co mají ti páni mezi nohama? A jakože já to mám taky, ale ty ne?" zeptal se zvědavě Light a nevinně se usmál.

,,Ehmmm..."

Sachiko byla v koncích, nevěděla, jak na to odpovědět a rozhodně nehodlala teď svému synovi dávat lekci o anatomii člověka.

Věděla ale, že musí jednat rychle, a tak řekla první věc, co jí napadla.

,,To je taková veliká píšťalka. Lighte běž si hrát do vody, jo? Běž se utopi-teda! Běž se potápět." usmála se.

,,Aha, aha. Tak jo!" přikývl hlavou hnědovlassý a vesele se rozeběhl směrem k vodě.

Samozřejmě to by nebyl on, Light Imagay, kdyby nezakopl o ten jeden malinký kamínek a nestrhl s sebou přitom náhodného kolemjdoucího psa a nevinnou babičku, chodící o holi.

Ježiš to bylo křiku.

__________

O 15 let později
___________

Sayu Yagami a její máma si společně povídaly doma v obývacím pokoji, když najednou začala z telefonu starší ženy zvonit znělka ze Sekai ichi Hatsukoi.

,,Ale mami! Ty ještě pořád koukáš na yaoi?! Vždyť už je ti...kolik? 50 let?" zhrozila se dcera, když jí došlo, z jakého anime tato píseň je.

,,No a co? Starej se o svoje." zamračila se Sachiko a bez toho, aniž by se podívala, kdo volá, hovor přijala.

,,Ano?"

,,Mammmmiiii! Právě jsem měl sex s L! Teda...Ryuzakim, haha." ozvalo se hned vesele z telefonu.

,,To je skvělé zlatíčko..." usmála se žena a povzdechla si nad přehnanou reakcí svého syna.

Měla ho sice ráda, ale nemusel ji volat jen proto, aby ji řekl, s kým právě měl pohlavní styk.

Tohle matka vážně vědět nepotřebuje.

,,Jo. Mami a...pamatuješ jsi, jak jsi mi před 15 lety říkala, že kluci mají mezi nohama píšťalku?" řekl náhle vážně její syn.

Brunetka byla zaskočena.

Nejen tím, že si Light tuhle informaci pamatuje, ale také tím, že se na to vůbec ptá.

Bohužel i ona si to pamatovala a nechtěla o tom svému synovi lhát, i když se bála, kam tahle konverzace povede.

,,No ano. Pročpak?"

,,Ona Ryuzakimu nepíská..."

Kdo to pochopil? xDD
Bože, potřebuju do léčebny, co jsem to právě napsala...

Lawlight jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat