Light dokazuje že není K̶i̶r̶a̶ gay

9 0 0
                                    

Byl krásný den, dokud ho Misa nezkazila svou přítomností.

,,Ahoj Ryuzaki, jak se máš?" pozdravila blondýna svého kamaráda po příchodu do hlavní vyšetřovací mísnosti, kde L seděl na židli před kamerami.

,,Misa Amane." otočil se na ni. ,,Ahoj. Právě teď jím dort, takže se mám dobře."

,,Oohhh, jakou příchuť?" usmála se na něj Misa.

,,Jahodový..."

,,Nene! Já mám taky ráda jahody!" řekla Amane i když to nikoho nezajímá. ,,Tak to jsme asi dvojčata!"

,,Oh. Vážně?"
To je divné. Misa mluví 15 sekund a zatím ani jednou nezmínila Lighta. Ona...je toho fyzicky schopna? To by nikdy nenapadl- detektivovu myšlenku přerušila zase Misa.

,,Hej, mimochodem. Kde je Light?"

A jsme doma. pomyslel si.

,,Light...uhm...tohle se ti nebude moc líbit."

,,Co? Prostě mi to řekni! Kde je právě teď Light?!" zamračila se blondýna.

Chvíli bylo ticho. L přemýšlel. On přemýšlí nějak hodně.

,,Light je ve vězení."

,,Co-?!"

VE VĚZEŇSKÉ CELE

Misa Amane promluvila do mikrofonu a její hlas se ozval v cele, kterou obsazuje Light Yagami.

,,Ahoj Lighte, můj malý princi ve stříbrném třpytivém brnění!"

,,Oh." hlesl zklamaně Light. Celý jeho den byl zkažený potom, co uslyšel hlas, který zní, jako by se sám třpytil. ,,Ahoj Miso."

,,Neboj se Lightíku, dostanu tě odsud brzo, dobře?"

V tento moment se druhého mikrofonu ujal L se svým unaveným a klidným hlasem.

,,Jen do toho vlezu. Abys věděl, Lighte, to dělat nebude. Nemá na to pravomoc.

,,Huh? Proč ne? Proč je vůbec v té cele zamčený?" zeptala se uraženě blondýna.

,,Protože jsem řekl, že jsem Kira." Light sklopil hlavu.

,,Ty jsi řekl, že jsi Kira?!" Misa vykulila oči.

,,Řekl, že je Kira." L si vidličkou nabral kousek dortu a ten snědl. Poté si vzpomněl, jak asi před hodinou probíhala konverzace mezi ním a Lightem:

,,Jsi Kira?"
,,Ano...počkej, fuck!"

,,Proč bys něco takového říkal?" ozvala se potrefená husa. Misa. Není náhoda, že se Misa a husa rýmuje.

,,Bylo to nedorozumění, přísahám!"

L se podrbal na hlavě. ,,Zeptal jsem se tě, jestli jsi Kira a ty jsi řekl ano. Na tom není nic matoucího, z čeho by mělo vzniknout nedorozumění."

,,Musel jsi ho oklamat nebo něco! Ryuzaki...o čem jste mluvili předtím?"

,,Mluvili jsme o mé orientaci." odpověděl Light.

,,Cože?" Misa se zlekla.

,,Byl jsem...zvědavý." snažil se obhájit detektiv.

,,Proč jsi byl zvědavý, Ryuzaki?! Snažíš se mi ukradnout mého Lightíka bobíka ňufíka?"

,,Já už tě vypnu Miso."

,,Já to věděla! Chceš ho ukradnout! No tak...to ruce pryč!...kámo! Je můj!"

Mezitím, co se ti dva hádali (hádala se jen ta ženština), tak Light koukal znuděně do země a chtěl jen umřít. Klasika gen z.

,,Miso. Miso už jsem ti řekl, že jsem byl jen zvědavý."

,,Až nějak moc zvědavý, si myslím!"

,,Uh...Lighte, pojďme ignorovat Misu a pokračovat v naší konverzaci." Povzdechl si L a vypl mikrofon Mise.

,,K té o tom, že jsem gay?" Light zvedl s otázkou hlavu.

,,K té o tom, že jsi gay. Takže..." L si klasicky položil palec na spodní ret. ,,...chtěl bych se vrátit k jednomu mému pointu z toho dne."

,,Jo? Kterému?"

,,Tomu o tom, že neopětuješ Mise náklonnost."

,,Aha. Tohle." Light poraženě sklopil hlavu.

,,Mhm...přišlo mi to divné, že se ti Misa nelíbí. Říkal jsem si, že už jen proto musíš být gay, protože ona je krásná. Ale teď si uvědomuju, že tady mluvíme o Mise."

,,Já...já stojím přímo tady, víš?!" vyjela Misa. Ale dostala ignor.

,,Teď tomu rozumím. Misa se ti nelíbí, ne proto, že jsi gay. Ale protože Misa je otravná jak cyp!"

,,Ne. Chápeš to špatně, L." oslovil Light detektiva jeho pravým jménem a přitom se mračil. ,,Mně se Misa líbí..."

,,Yayyy!" zmíněné dívce se rozzářily oči. ,,Vidíš, Ryuzaki? Tvoje detektivní schopnosti jsou kompletně vedle! Light není gay a totálně po mně jedeeee!"

,,Ah tak pokud je to takhle, dokaž to."

,,C-cože?" vyděsil se Light po rozkazu  Ryuzakiho.

Ryuk za ním se začal chichotat.

,,Lighte. Potřebuju tě vidět držet se za ruku s Misou. Až to uděláš, tak tě propustím z vězení."

,,Držení za ruce? No tak to bude lehké! Light by neměl mít žádný problém držet mě za ruku." vysvětlila nadšeně blondýna.

Nemůžu uvěřit, že se musím držet s Misou za ruce, abych dokázal, že nejsem gay!
Na druhé straně Light tak veselý nebyl. Ani trochu.
Tohle je ten nejhorší možný závěr! L, ty mazaná liško! Zahnal jsi do kouta! Do prdele! Co se ti teď asi honí tou homosexuální hlavou? Jsi hrdý na svou výhru nade mnou?! Hm?!

Hmm. Mám si koupit další dort? Možná tentokrát čokoládový? Přemýšlel L.

,,Víte co? Pojďme se všichni držet za ruce!"

Než se Ryuzaki nadál, Misa ho popadla za ruku a odtáhla ho za běhu do Lightovy cely. Zde L-a donutila celu odemknout slovy ,,pokud to neodemkneš, tak si Light neobleče ten furry kostýmek co má".

Takže Light byl propuštěn a všichni 3 se chytili za ruce.

,,A kolem dokola! Pojďte!" Zvolala Misa a začala se se svými 2 přáteli točit dokola. Přitom se smála a jásala.

V tu chvíli život jakoby svítil. Aspoň pro ni.

,,Yayy." snažil se znít vesele L.

Jeho snahy však byly marné, ale ne tak moc, jako snažení Lighta.

,,yaayy...."

Po vyslovení tohoto velmi chabého citoslovce Light uslyšel hysterický smích Ryuka.

Do hajzlu, Miso!

"Do hajzlu, Miso!" Amen.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 04 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Lawlight jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat