Z KUŞAĞI

22 5 0
                                    

( Haber yayını)

Aslında Z kuşağını çok ama çok alçak görüyorlar. Z kuşağı ileride Bizden önceki bir sürü kuşağı ezip geçebilecek büyük kuşaklardan birisidir. Ileride büyük sorunları aşacak ilk kuşak. Atatürk'ü senden benden daha çok savunacak bir kuşakları Z kuşağı. Bizleri sürekli küçümsüyorlar. Hiçbir şey yapamayacağımız a inandırmaya çalışıyorlar. Bizleri istediğimiz kişiye oy vereceğimizi değil tek bir kişi oy vermeye yönlendiriyorlar. Fakat bu yaptıkları çok büyük bir yanlış çok büyük bir saygısızlıktır. Belki bu Z kuşağından ileride çok büyük bir avukat çok büyük bir Amir veya dilde çıkacak bizi mesleklerimiz de veya istediğimiz bir meslekle yargılayamazsınız. Ben bu haberi farkındalık olsun diye yapıyorum dinleyip geçin sonra da aman bir kitapmış deyip geçmeyin . Bizi yargılamayın diye çok büyük bir emek sarf ediyoruz .Fakat ne kadar uğraşsak da işte senin elinde marka telefon var cep telefonu var. Cep telefonu ile bize saldıramaz sınız ikinci el alıyoruz 1. El alıyoruz sana ne kardeşim bu ekonominin iyi olduğunu değiştirmeyecek veya kötü olduğunu değiştirmeyecek. Bu haber Z kuşağında ekonomi hakkında döktüm bir haber olacak. Herkes kendi ifadesinin ortaya koyabilir bu Herkesin büyük bir hakkıdır. İleride belki bu konu hakkında büyük savaşlar büyük Meydan savaşları olacaktır. Ve bunlar eski kuşaklara ve gelecek kuşaklara Belki bir iyilik Belki bir kötülük olacaktır. İleride belki bir Dejavu yaşayıp eski senelerdeki gibi çok eski senelerdeki gibi. I Dünya Savaşı II Dünya Savaşı olduğu gibi belki de ileriki senelerde 3 Dünya Savaşı olacaktır. Bu bir tahmindir bu bir Dejavu tahmindir. Gerçekten olacak demiyorum size tahmin. Z kuşağı Türkiye'de yaşamayı değil yurtdışında yaşamayı benimsiyor. Niye orada ekonomi sıkıntısı yok. Niye orada daha çok para kazanacaklarını düşünüyorlar .Ama bu ne kadar doğrudur sadece gidenler bilir. Bugün ana haberimizde sizlerle birlikte Z kuşağının ileride neler yapabileceği neler düşündüğünü konuştuk. Başka bir haber de görüşmek üzere hoşçakalın. 
( Zeynep'in anlatımıyla)
Babamla haber izliyorduk ve birden bugünkü konunun başlığını gördüm büyük harflerle Z kuşağı yazıyordu. Babama sordum Baba Z kuşağı nedir dedim babam ise sensin dedi .sensin dediğinde pek anlam drama mışımtı. aslında Z kuşağı mi ben miydim yani Z kuşağı benim haber yapıyor . ama Benimle ne alakası var savaşın mavaşın. Ben anlamazdım ki onlardan ne alaka babama tekrar sordum ben miyim dedim. nasıl olabilirdim ki dedim babam ise sen ağabeyin kardeşin ve sınıf Arkadaşların senin yaşadığın da abinin yaşındaki herkes dedi Ben de şaşırdım. Biz kuşak mıydık yani dedim Şu bele bağlanan lardan babam güldü .Ben de niye gülüyorsun baba dedim. asıl Benim gülmem lazım dedim .ve güldüm .babam bana döndü ve Hayır kızım bele bağlanan kuşaklardan değilsiniz Tabii ki de dedi . Siz yeninesil siniz su her bir dönemden sonra yetişen çocuklara deriz. nesil ve sizde yeni nesillisiniz yani Z kuşağı idiniz haberde ise sizin ileride çok büyük şeyler başarabileceğini zi söylüyordu. babam bana bunu deyince gerçekten biraz şaşırmıştım .aslında kulağa kötü gelmiyordu .Z kuşağı ağzında içinden birkaç defa Z kuşağı dedim gerçekten güzel bir şeye benziyordu bende o kuşaklardan birisiydim biraz anlamış gibiydim ama hala kafam karışıktı abime gittim ve sordum abi Z kuşağı nedir. Ne işe yarar, Neyi savunur ,ne yer ,ne içer ,nedir Onlar dedim. Abim ise bana cevap olarak Z kuşağı insandır dedi Yani sen bende de ama yeni nesil yani belli tarihler gençlere denir Z kuşağı .abime Tamam anladım Fakat bunlar ne için bu kadar önemseniyor dedim. oysa Cevap verdi bana çünkü onlar bütün kuşaklardan daha çok Atatürk'ü kuruyorlardı seviyorlardı sayıyorlar dı saygı duyuyorlardı .O yüzden Z kuşağı bu kadar ilgi görüyor dedi bana Ben ise Abime bir kez daha teşekkür ederek odasından ayrıldım .annemin yanına gittim anne sende Z kuşağında mısın dedim .o bana gülerek Hayır kızım dedi. Ben Z kuşağında değilim . ama ben anneme şöyle bir cevap verdim anne ama ne alakası var Herkese Z kuşağı olamaz mı dedim .ya da istediğimiz kuşak olamaz mıyız dedim o ise olamaz dedi isteyen olamaz dedi Ben ise neden dedim .Annem bana çünkü belli tarihler arasında da olman lazım dedi. Ben de o tarihler arasında doğmuşum .yoksa nasıl Z kuşaklarından birinde olacaktım ki tabii ki ben de o tarihler arasında olacaktım galiba. Z kuşağını şimdi anlamıştım.

kirli savaşlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin