( spikerin anlatımıyla)
Bugün yine bir tartışma vardı yine ekonomi nasıl diye. Gençler yine ekonominin kötü olduğunu savundu. Buyrun izleyelim görüntü açılır.
Gençler- ekonomi iyi değil bak abi cebimde 10 lira var hiç birşey alamıyorum artık bu kadar para ile.
Yaşlılar- demek hiç çalışmıyorsun evlat. Çalışmaya gayret etmiyorsun.
Gençler- ya abi ne çalışmama sından bahsediyosun ya ben üniversite öğrencisi yim. Okuldan ç6karçıkmaz ben işe gidiyorum. Saat 7 ye kadar çalışıyorum 7den sonra yine eve gitmeyip başka işe gidiyorum. Sen bana onları diyemez sın.
Yaşlılar- tabi canım telefonunu çıkar son özel telefondur şimdi.
Gençler- siz ne son modelinden bahsediyorsunuz bu telefon 2017 model ayrıca ben bunu üçüncü el aldım 300 liraya.
Yaşlılar-Demekki okadar paran varki alıyon.
Gençler - size ben neanlatoyotum ki anlamayacaksınız zaten ( diğer genç lere) yürüyün gidelim bunlar birşey anlamayacaklar
( sunucu)
İşte görüntüler karşınızda değerlendirmeyi size bırakıyorum dedi .
Whatsapp hattımızdan bize ulaşabilirsiniz diyip numarayı verip haberi bitirdi. Babamla biraz konuştuk bu konuda babama ;
Baba biz niye sürekli kavga ediyoruz
Babam- kızım siz kavga etmiyorsunuz sadece hakkınızı savunuyorsunuz
Ben- öyle miiii..
Babam - evet öyle kızım. Dedi.
Çok güzel bir gündü dışarosı güneşli ydi tam da gezmelik bir havaydı anneme şöyle dedim.;
Anne bugün gezmek için bir yerlere gidelimmi.?
Annem- olur hatta bugün akşam yemeğimizi dışarda yiyelim.
Ben - Gerçekten mi. Teşekkürler anne bugün çok eğlenceli olacak. Yaşasin .
Annem - okadarda sevinme gideceğimiz belli değil ilk önce babanı ikna etmen lazım dedi. Bende tamam dedim ve babama doğru gittim ve sordum.
Ben- Baba bugün akşam yemeğini dışarda yiyelim mi?
Babam - Olurr.
Dedi. Çok kolay ikna olmuştu.
Akşam olmuştu yemek yemeye gittik. Yemekte ben pizza yedim annem ve babam İskender yedi. Ben İskender sevmiyorum oyüzden onu sipariş etmedim. Y emeklerimizi bir güzel yedik ve restorant an babam hesabı istedi kasaya gidip hesabı ödedi.
Restorant dan çıkınca bir de ne göreyim z kuşaklarından kavga ediyordu. Fakat bu normal bir kavga değil idi. Savaş gibiydi....Devam edecek...