HEJTY

39 6 2
                                    

BEN seděl v pokoji a hrál tje legends of Zelda MAJORAS MASK, když v tom vtrhla do místnosti lehce průhledná dívka v růžové noční košilce a začala plakat. ,,Co se děje Sally?" Odložil hru a objal osmiletého ducha. ,,Chťě- he- la jsem si hrááát s je- he- dním pánem! A on mi- hi řekl, že jsem škaredá obluda a začal křičet!" Hekala Sally a utírala si slzičky do medvídka Marcipána. BEN se naštval, zapnul CLEVERBOTA a spustil na dotyčného.

ZPRÁVA NA CLEVERBOTU:

Cos to o Sally doprdele řekla ty malá sračko? Abys věděl, byl jsem jeden z nejlepších žáků ve třídě na základce, zůčastnil jsem se mnoha CS1.6 LANparties a můj poměr zabití a smrtí je 3000:0. Umím házet kameny a s prakem to umím lépe než kdokoliv jiný ze Stínadel. Ty pro mě nejsi nic jiného než další cíl. Pošlu tě do nemocnice s tolika boulema, že tě tvoje máma nepozná, si kurva pamatuj. Myslíš, že ti projde, když mi budeš říkat takový sračky přes internet? Zamysli se znova, píčo. Zrovna kontaktuju celorepublikovou síť mých ajťáckých kamarádů, kteří vysledují tvou IP, takže se připrav na smršť, mamrde. Smršť, která ti vezme to ubohé malé něco, čemu říkáš tvůj život. Jsi mrtvej, kámo. Můžu být kdekoliv kdykoliv, a můžu tě zmlátit na sedm set způsobů, a to jen mýma holýma rukama. Nejenom že mám spousty zkušeností v boji beze zbraní, ale mám konexe a přístup do jednoho skladu policejních obušků a pepřových sprejů a využiju toho k tomu, abych ti pořádně nakopal tvojí blbou prdel, trotle. Kdybys jenom býval tušil, jakou pekelnou odvetu ti tvůj malý "chytrý" komentář přinese, možná bys držel svou nevymáchanou hubu. Ale tys nevěděl a nedržel, a teď zaplatíš, ty zatracenej idiote. Naseru ti můj vztek na hlavu a ty se v tom utopíš. Jsi kaput, smrade.

TĚSTOVINY BEZ OMÁČKY Kde žijí příběhy. Začni objevovat