1.BÖLÜM

18 5 1
                                    

John,kanepeye uzanmış televizyon izlerken, kapı çaldı.Yorgun bir şekilde kapıya yöneldi,gerilmişti saat 3'te bu kim olabilirdi ki? Yavaşça kapıyı açtı,
gelen kişi Sebastian'dı. İçi rahatlamıştı. "Oo Sebastian gecenin bu saatinde ne geziyorsun" Sebastian şöyle cevapladı "Az önce maskeli bir adam gördüm bir binaya girdi, onu takip etmeye çalıştım ama bi anda gözden kayboldu " John'un aklına bir fikir geldi.Hemen FBI'a haber verdi. Gizem Çözme operasyonu, (GÇO)1 ve GÇO 2 geldi, Çalışmalara başladılar.GÇO 1 şöyle dedi " Bizi neden çağırdınız?"  John  şöyle cevapladı " Sebastian maskeli bir adam görmüş ve işte bu gördüğünüz binaya girmiş, onu bulmak için çağırdım sizleri. Hadi harekete geçelim. " John Sebastianla birlikte binaya girdi.
Sebastian hariç herkes te silah vardı Sebastianda ise 1 bıçak ve 1 9mm şarjör vardı. Bunun üzerine Sebastian John'a " Benim yanımda silah yok ne yapacağım? " dedi. John'da cevapladı " Sen bir FBI ajanısın nasıl oldurda yanında silah taşımazsın! Bir dahaki sefere böyle bir şey olmasın tamam mı?"
Sebastian sonrasında dedi ki " Bir daha olmaz söz veriyorum " John sebastian'ada bir silah verdi ve araştırmaya devam ettiler. GÇO 1 " KKU John binanın 1. Katındadyız burası temiz şimdi 2. Kata çıkıyoruz, John'da " KKU Tamam GÇO 1 geliyoruz " dedi. Sebastian'ın bir elinde tabanca öbür elinde bıçak vardı ve silahında da fener vardı, John " Hadi 2. kattayız hızlı hızlı. " Sebastian'da şöyle karşıladı, " Hey dostum  neden bu kadar hızlı gidiyoruz? " John cevapladı, " Çünkü bu adam insanlara zarar verebilir anladın mı beni? Eğer anladıysan çabuk ol. " GÇO 2 etrafı araştırıyordu, yerde kanlı bir bez parçası vardı bunu John'a iletti.John'da bu adamın birini öldürdüğünü anladı,John maskeli adamı koşarken gördü ve 2 el ateş etti merminin biri bacağına isabet etti ancak diğeri duvara saplandı. Katil, bacağı kanlı bir şekilde oradan uzaklaştı, John'un aklında her zamanki gibi bir plan vardı, herkesi yanına çağırdı ve cümleye başladı " maskeliyi gördüm 2 el ateş ettim ve bacağından yaraladım yani bacağından akan kan sayesinde onu bulabiliriz. " GÇO 1 şöyle dedi, " Hadi o zaman harekete geçelim. " Sebastian'la John motor ile GÇO1 ve GÇO 2 araba ile izleri takip etmeye başladı, oysaki katilin ceketinden bir parça koparıp tampon yaptığını bilmiyorlardı. John motorla izleri takip ederken kan izlerinin bir anda yok olduğunu gördü dediki " Lanet olası pislik onu bulamamamız için tampon yapmış  ııah ben bunu nasıl düşünemedim. " Sebastian John'un bağırma seslerini duymuş ve demiş " Ne oldu dostum seni böyle sinirlendiren nedir? John'da cevaplamış " görmüyor musun? Kan izleri burada bitiyor onu bulamamamız için kendisine tampon yapmış, Sebastian'da, " merak etme 45 acp çok can acıtır fazla uzaklaşmış olamaz. " diyerek sakinleştirmiş.

ÖLÜMÜN HABERCİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin