Ilk Sikis

226 17 40
                                    

Günlerden pazartesi yani markin en sevdiği sikis günüydü. Ayakkabısını giymiş memesini sallanmasin diye birbirine bağlamış, en sevdiği götlek renginde ki kazağıni ve şortunu giymiş okula doğru yola çıkmaya başlamıştı. Bugün yine köyden gelen Kezbana benzeyen diğer namlı tasrali ebruyu görecekti. Herkes onu severdi çünkü gotu büyüktü. Ama ben sevmezdim işte sebebini sormayın aminiza koyarım. Lüks arabama binip siktiğimin okuluna doğru yola koyuldum, okula yaklaşımadan kenarı park edip sırt çantamı alıp içeri girdim. Kezban yine yarram gibi makyaj yapmış insanlara "dil buruna nasıl degdirilir" başlığını gösteriyordu hasbama bak hele hele. Yanından geçerken göz devirdim ve arkamdan bir osurdu ben şok siz bim. Birde gülüyordu yarram bok kokuyordu bu osuruk. Hızlıca ordan ayrılıp sınıfima ulaştım pipisini eteğinin üstüne takan Merve orospusu sırama oturmuştu yanında da diğer orospu ikra adida hepsinin adida Justin Bieberin yarrasina benziyordu cildirazagim yahu.  Sırama el koyan got verenleri bir anda yere çekip "sıçtığımın amciklari çıkın lan siramdan". Pipili göz devirip konuşmaya başladı. "ya benim pipimi görüyor musun sen? Bir girer varya sana ananı bile deler." kahkaha atıp elimin tersiyle tokat atıp dışarı çıktım. Her gün bu orospuların yüzünü görmekten sıkılmıştım açıkçası. Spor odasına gidip, film sahnelerinde ki gibi tsortumu çıkarıp etraftaki insanlara flortoz sırıtış sunup, tsortum ile vücudumu sildim. Tam gözüme çarpan kızın yanına gidecekken okulun ineği moodun köpeği am kafalı lanayi gördüm, aslında kendisi en yakın arkadaşım ama banane dimi amk. Yanıma gelip parmağını götüme soktu. Canımın acimasiyla kendimi öne attım. Salak salak konuşmaya başladı. "gördün mü ebruyu bugün yine kendine birini bulmuş, aşırı yakışıklı. Çocuk ebruya nasıl bakmış anlamadım." demek Kezban sevgili yapmış banane amk diyip lananin kafasına götümle vurdum. "bunu bana neden anlatıyorsun gerizekali? Umrumda değil kardeşim ne yapıp ettiği. Şimdi o çocuğun kafasına da osuruyordur. Sabır Allahım sabır." lana elindeki kurdani yere atıp elimden tutup beni sürüklemeye başladı. Sikicem böyle işi ha bir bırakmadılar beni amina koyim. Okulun büyük koridoruna gelince Kezbani kunterin kucağında görünce dedim noluyor amk. (😏😏😏) diğer bölüme geçin bu kadar yazdım yeter.

 (😏😏😏) diğer bölüme geçin bu kadar yazdım yeter

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İroni altında yazdığımı anlamışsınizdir. Amk bu yazıların altı niye çizik atıyor. Banane amk vote atmayı unutmayın bb
Kezban benim karım bu arada bb

Mark oppamla hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin