twins

6 1 0
                                    


Jednou mi rodiče vyprávěli o dvojčatech z naší vesnice, byly to kluci měli okolo 13 let. Jejich rodiče se rozvedli a každý z nich si nechal jedno dvojče, matka zůstala ve vesnici ale otec se ostěhoval. Prý mezi těmi dvojčaty bylo nějaké pouto a když se jednomu z nich něco stalo tak to bolelo i toho druhého.Steave bydlel s otcem a George s matkou. Steav s otcem se přestěhovaly do nějakého starého domu, o pár měsíců později se Steave rozhodl že prozkoumá půdu, o pár hodin prozkoumávání tam našel malou hrací skříňku, nevypadala nějak neškodně ale škodná byla dost. Od té doby co Steave našel tu skříňku se choval divně, v domě se také děly divné věci, po zdech jen tak tekla krev, věci se sami přemisťovaly, běhali jim po domě zmutované krysy a jiná havěť. I když se toho dělo hodně tak otec to zvládal až do chvíle než mu Steave po nocích začal šeptat "zabij se". Opakoval mu to každou noc stále dokola a dokola. Až se jednou otec vážne zabil.. už to nedával. Steav se tedy musel nastěhovat zpatky k matce a Georgovy. Jelikož jak už jsem říkal  George a Steave byly nějak propojeni tudíž to co posedlo Steava se pomalu přeneslo i na George. A začlo to vše znovu, akorát že když už byly posedlí oba bylo to ještě horší. Ve vesnici pomalu začli umírat všechna zvířata a pak i lidi. Matka to přestala zvládat jako otec ale byla psychicky tak zničená že jednoho večera, když kluci spali vzala sekeru a brutálně je zabila pak se předávkovala práškama, zapálila dům a celé to zhořelo, ale těla dvojčat i po brutálné smrti zůstala nepoškozena.

svaz creepypast Kde žijí příběhy. Začni objevovat