shadow

10 2 0
                                    


S kamarádama jsem se jednou vsadil, že pokud prozkoumám ten starej dům tak od každého z nich dostanu 4 litry tak proč to nebrat žejo. Už od chvíle co jsem uviděl ten dům tak jsem neměl dobrej pocit. O tom domě se říkalo že tam žilo 5 lidí, matka, otec, 2 synové a dcera. Prý ta dcera nebyla mentálně v pořádku a ve dni svých 15 narozenin a brutálně zabila celou jejich rodinu a pak i sebe. Vkročil jsem tedy do toho domu, byl celkem velký a celou dobu jsem to musel natáčet. Chvíli jsem volal i s jedním z těch kamarádů. Nevypadalo to tam tak zle když najednou se můj kamarád zděsil, on není ten typ vtipálků takže jsem se celkem bál co řekne. "z-za tebou!,, zařval ale nic tam nebylo. Najednou se mi vyplo světlo i hovor s kamarádem jen kamera letmo svítila, ztuhl jsem když jsem v tom slabém světle uviděl projít něco- spíš někoho. Tím jak jsem se zděsil jsem tu baterku i kameru které nefungovaly upustil, snažil jsem se je najít ale nikde nebyly, když jsem je našel tak v ní ale baterky nebyli.. divil jsem se kdo je mohl vyndat když jsem tam byl sám. Rychle jsem od tama zdrhl. Další den jsem přijel za tema kamarádama a dívaly jsme se na záznamy s té kamery. Kéž by jsme ty záznamy nikdy neviděli. Vždy když jsem kamerou ukázal na světlo tak tam stály stíny, ale byly lidské a na konci když jsem kameru upustil tak ten stín byl nasátý na mém krku. Proto ta jizva.

svaz creepypast Kde žijí příběhy. Začni objevovat