Capitolul 4 - Ce se va întâmpla in continuare?

8 0 0
                                    

A rămas șocat, cu mainile tremurând și plângând. Mama lui, Amalia Smith, o frumusețe rară, cu un intelect cât 20 de academicieni, stătea cu capul sprijin pe scaunul din dreapta, cu mâinile lângă corp, sânge peste tot și cu o bucată de bord in stomac.

Tatăl său, Lewis Smith, înalt și slab, poreclit "Slenderman" stătea cu capul pe volan și mainile deasupra. Din cauza impactului, centura de siguranță pusa nepotrivit i-a sfărâmat organele. Avea ochii deschiși, umeziți de câteva lacrimi.

"Nuuu..." striga Daddy R spre cer, injurând.
De odată aude o voce slabă, o recunoscuse imediat, era vocea lui Lewis Smith.
"I-Îmi pare rău pentru t-tot, o să-ți dai seama cât o să fii mai mare. Să ai grija de M-Maria și să cresti mare. Ne vom revedea curând. Te iubim"

Atunci domnul Smith și-a dat ultima suflare. Daddy R a urlat, țipat, plâns. A stat 15 minute agonisiand, neîntrerupt de nimeni. Și-a dat seama că părinții săi fusese uciși dar nu era inca sigur.

"O să-i fac mândrii" a spus Daddy r printre lacrimi.

Maria, pe partea cealaltă, a privit neputinciosă și cu inima frântă cum părinții BFF-ul ei și-au piedut viața dintr-o prostie. A prins curaj și s-a dus spre Daddy R să-l calmeze.

Cand a văzut-o, Daddy R a început a plânge și mai tare. Maria vine și-l strânge strâns in brate, încearcă să-l liniștească spunându-i câteva cuvinte și să-l mângâie pe păr, așa cum îi place. Și-a pus capul pe umărul ei și a plâns 20 de minute.

A început a ploua. Poliția a venit și a înconjurat zona cu bandă galbenă lucioasă. Câțiva reporteri și-au făcut prezența și au făcut câteva fotografii. Oamenii treceau, mașinile treceau, timpul trecea dar cei doi au rămas strâns îmbrățișati.

Înmormântarea a fost peste 6 zile, fiind invitați un grup restrâns de prieteni și rude. Și-au lăsat ultimele omagii pentru cei mai minunați părinți, prieteni, colegi de muncă și familie. Fiecare a lăsat câte doi trandafiri albi și a trecut mai departe. Un văl invizibil de fum sumbru s-a pus pe fețele toturor.

Cine vor fi tutorii legali ai lui Daddy R? După 5 săptamani de stat prin clădirea judecătorească, s-a hotărât că va locui cu bunica de pe mama în casa părintească. Bineînțeles doamna Adams era și dumneaei destul de învârstă, dar pe moment s-a decis ca așa este mai bine.

În aceste momente sfâșietoare, Daddy R și Maria s-au apropiat și mai mult. Părinții Mariei îl primeau pe Daddy R la masă, tratându-l ca-n familie, știind prin ce trecea sărăcuțul.

*Relația lor pare indestructibilă dar oare așa și este? Vom afla în curând.

Daddy R - Why are you so obsessed with me? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum