Capitolul 8 - Școala

5 0 0
                                    

*după tur*

- WOW, Maria, chiar ai talent la prezentat cele mai plictisitoare lucruri, zice No Pussy.
- Well, merci, o trebuit să învăț să mă descurc, ca directoarea mereu mă pune ghid, devine enervant 😒 ce pot să zic.
- Mie chiar mi-a plăcut și felul în care ne-ai vorbit, a fost fermecător. Nu mă așteptam ca școala asta să fie așa veche, chiar îmi plac atingerile astea moderne cu plante, adaugă Koala.

Pov lor:

- De fapt, nu e ceva design ingenios, cât o fost lăsată în paragină

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


- De fapt, nu e ceva design ingenios, cât o fost lăsată în paragină. Ca ultim lucru, pt sănătatea voastră, să vă luați cască de protecție și să o purtați de fiecare dată când ieșiți din școală.
- Mă rog, vrei Maria să auzi un banc? Întreabă No Pussy.
- Sigur, hai să facem concurs de bancuri, Koala o să-l voteze pe cel mai bun, iar pierzătorul o să primească o provocare.
- Ok, începe tu, doamnele sunt primele 😜
- Cum se numește un câine sărac? SĂRĂCUȚU. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Nota 3/10, anunță fără expresie Koala.
- Rândul meu. Știi bancul cu sosul?
S-O SUNAT! 🤣🤣😎
- Nota 9.99/10.
- Nu-i corect, i-ai dat notă mare că e frate-tu 🙁🙄
- Nu contează cum și DC am câștigat, acuma te provoc să..... să te despărți de gagicu tau..
- Poftim?
- Ce ai auzit!?
- Prima la mână, de unde știi că am gagic și doi la mână, nu e treaba ta cu cine ma ling 🤨
- Doar am presupus, o fată așa frumoasă ca tine, este imposibil să nu aibă prieten.
- Adevărat și asta, spune Maria foarte modest, dar totuși felul cum ai zis-o și reacționat a fost neplăcut. 😔
- Scuza-l pe No Pussy, te rog eu, nu știu ce e cu el de dimineață, să fie așa între noi, nu cred ca s-a obișnuit cu mutarea aici.
- Dacă spui tu... well, dacă vreți să vorbiți cu cineva, să știți că sunt aici, ma scuzați dar ar cam trebui să mă întâlnesc cu directoarea, să văd dacă mai are ceva treburi pentru mine. Ne mai vedem 😊

Maria îi ia în brațe pe băieți și pleacă în pas alergător de lângă aceștia. Aceasta se gândește cum toate mamiferele învață la școala lor și nu pricepe cum mama ei i-a primit în mijlocul anului școlar, când e clar că nu prea ating iarba de obicei.

Pe lângă aceast eveniment straniu, ziua Mariei a mers bine, dar oare putem spune același lucru de Daddy R?

Daddy R a văzut în apropierea școlii, după terminarea programului, în spatele dughenei de la Betty Ice, 2 tipi arătosi care țipau unu la celălalt. Acesta mai observase că cel mai înalt, care seamănă izbitor cu actorul din Dead Poets Society l-a pălmuit pe băiatul de lângă de a căzut din picioare. Daddy R se apropie încetișor de cei 2 și trage cu urechea:

Pov lui Dumnezeu cum se apropie Daddy R:

Ăla înalt: Nu îți dai seama ce ai făcut! ? Secretul nostru era aproape să iasă la iveală! 🤬🤬

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ăla înalt: Nu îți dai seama ce ai făcut! ? Secretul nostru era aproape să iasă la iveală! 🤬🤬

Frații încep să se îmbrâncească și să se bată.

Ala scund: Îmi pare rău, nu am realizat că era atât de serios, am vorbit fără să gândesc.

Ăla înalt: Trebuie să fim mai atenți. Nu putem să ne permitem să facem astfel de greșeli. Trebuie să avem grijă cu fiecare cuvânt spus în public. Nu avem încotro. Dacă află ceilalți, ne va schimba viața complet.

Ăla scund: Dar nu putem să trăim mereu în minciună. Ne va măcina pe amândoi.

Ăla înalt: Înțeleg asta, dar momentan nu avem opțiuni. Mai întâi trebuie să găsim o soluție, altfel totul se destramă.
Trebuie să fim precauți. Chiar și când vorbim acum, trebuie să fim siguri că nimeni nu ne ascultă.

Ăla scund: Da, și să nu arătăm nicio clipă că avem ceva de ascuns. Altfel, cineva s-ar putea prinde.

Atunci Daddy R, încurcat fuge acasă, însă aude un ultim lucru.

Ăla înalt: Trebuie să ne gândim cum să scăpăm de gagica-su, după vedem cum evoluează lucrurile. Dar am încredere ca șeful nostru nu o să fie dezamăgit.


În lumina călduță a asfintitului, cei doi frați încep să se îndrepte spre casa lor.
Îmbrăcați cu jachete închise la culoare, poartă în ochi oboseala zilei, dar și o conexiune specială, o legătură de sânge care se reflectă în fiecare privire schimbată. Rucsacurile lor, încărcate cu povestiri și experiențe ale zilei, par să se așeze confortabil pe umerii lor, ca niște amintiri pe care le poartă cu ei.


Ajung în fața porții, și cu un zâmbet ușor, poftesc înăuntru. În interiorul casei, liniștea este întreruptă de scarțâitul ușii:

- Bine ați venit acasă, dragii mei 👨‍🦲
- Cum ne-ați găsit? 😰 spun ambii la unison
- Nu este relevant, ia spuneți cum a mers prima zi, nu omiteti NIMIC.
- Am înțeles, tată, spune No Pussy

Domul trecut de a doua tinerețe îi trage o palmă

- CUM V-AM ZIS SĂ MI TE ADRESEZI?

- Șefule...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 19 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Daddy R - Why are you so obsessed with me? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum