Gdy się wysuszyłam usiadłam sobie na łóżku I przeglądałam insta havertza nie powiem ładny jest, ale Mason jest 100 razy ładniejszy. Nagle przyszedł właśnie on. Zaczął mnie całować.
- Odpłacę cie się - powiedział I lekko ściągnął ramiączka mojej bluzki i pocałował mnie po ramieniu. Nie byłam mi dłużna I usiadłam na niego okrakiem i przejeszlam paznokciami po jego klacie.
- Kocham cie - chłopak cicho wyszeptał
- Ja ciebie tez - zaśmiałam się patrząc jaką mu sprawiam przyjemnośćNagle mój telefon się odezwał i było widać, że oglądałam insta Kaia. Zobaczyłam wkurzoną minę Masona.
- Po co oglądasz jego insta? - zapytał w chuj wkurzony
- Tak se oglądałam - powiedziałam
- Mhm pewnie wolisz go - wkurzył się jeszcze bardziej
- Mason dobrze wiesz, że kocham tylko ciebie
- Szczerze zaczynam w to wątpić - oburzył się
- Mason kocham ciebie i tylko ciebie - powiedziałam i go pocałowałam
- No dobrze - powiedział i mnie pocałował
Ułożyłam się koło niego i wtuliłam po czym zasneliśmy. Rano obudził mnie dźwięk telefonu. Okazało się, że to Kai napisał.
Kai: Hejka. Co tam u ciebie?
Ja: Hejka. Dobrze a u ciebie?
Napisałam i postanowiłam obudzić Masona. Pocałowałam go w usta.
- Pora wstać - powiedziałam, a chłopak się obudził
- No dobrze - powiedział
Zeszłam na dół i postanowiłam zrobić śniadanie przy okazji nadal pisząc z Kaiem. Poczułam ręce na mojej tali i szybkim ruchem wyłączyłam i odłożyłam telefon.
- Co robisz - zapytał Mason przytulając mnie
- Jajecznicę - odpowiedziałam i chciałam go pocałować, ale nie sięgałam więc on mnie pocałował w czoło i usiadł na krześle.
Gdy zjedliśmy usiadłam na kanapie i zaczęłam kontynuować moje pisanie z Hvertzem. Dosiadł się do mnie mój...em no właśnie nie mój chłopak bo jeszcze się mnie o to nie zapytał szkoda bo czekam i czekam.
- Z kim piszesz - zapytał
- Z Havertzem - powiedziałam, a Mason poszedł do góry wkurzony. Westchnęłam i ruszyłam za nim
CZYTASZ
I hate love/mason mount
FanfictionLarissa Kane - siostra piłkarza Anglk Harrego Kane Mason Mount - piłkarz grający w reprezentacji Anglii Czy cos ich połączy? Trochę porno. Znaczy co?