4.

4 0 0
                                    


Гредна точка на Джей-Хоуп:

Когато бях в кабинета си, разглеждах документи. Беше около 23:20 часа, и на мен ми се доспа и реших да си отида в стаята. Отидох в стаята си, беше тъмно затова включих лампата и видях Лина да спи на спалнята. Видях, че беше открита и реших да я завия да не настине. Завих я, и реших да отида да си легна в стаята за гости. Тъкмо излизах от стаята, и чух Лина да вика:

-Хоуп....не ме остовяййй....моля те!

Тя сънуваше кошмар, приближих се до нея и хванах ръката и. Легнах до нея и я прегърнах. Тя се успокои и аз заспах до нея.

########

Слънчевите лъчи ме събудиха, огледах се и видях, че Лина я няма. Облякох се и слезнах долу, тя беше в кухнята и приготвяше закуската.

-Добро утро.-казах, и тя се обърна и се затича към мен весело.

-Добро утро.-каза тя усмихната и ме прегърна.

-Какво е станало, че си толкова весела?-попитах аз очудено, незнаейки какво се случва.

-Нищо просто ми е весело.

-Ясно.

######

♡Гледна точка на Лина:♡

Незнам какво ми стана, защо му скочих да го прегърна. Хапнахме и той реши да се качи в кабинета си. Аз мислех доста време. Осъзнах че го обичам, обичам начина му на държание с мен, той много се промени. Направих чай за двама ни и ги занесох в стаята му сложих ги на шкафчето и отидох да го извикам.
Когато влезнах в офиса той крещеше на някой по телефона. Когато той ме видя моментално да вика и затвори на човека по телефона.

-Какво има?-попита ме той.

-Нищо, направих чай и мислех да гледаме филм но ти си зает.-казах и излезнах от стаята преди той да каже нещо. Отидох в стаята му и си взех чая и си пуснах филм. Той дойде и легна до мен.

-Защо излезна така от стаята?-попита гледайки ме в очите.

-Ти беше зает, не исках да преча.-казах аз отпивайки от чая.

-Виж не бях зает, а и да бях винаги може да ме викнеш да гледаме филм или да си говорим, знаеш , че те обичам и винаги имам време за теб, дори бих оставил всичко за да съм с теб. Бих искал да знам дали и ти ме харесваш но няма да те притискам.

-Благодаря ти!-казах аз гушкайки го сладко, а той ни зави с одеалото.

След около 2 часа филма свърши той беше заспал, гледах го колко е сладък, и реших да се сгуша в него защото ми се спеше, а и ми беше леко студено....
Събудих се по някое време навън беше вече тъмно....Той още спеше, но сега забелязах че беше без тениска. Докоснах го леко и той хвана ръката ми.

-Бебче какво правиш, харесва ли ти  да ме докосваш?-каза той леко с первезна усмивка.

-Аааа ставам да направя вечеря.- казах и изхвърчах от леглото, леко изчервена, а Хоби се смееше.
Слезнах в кухнята и започнах да правя вечеря. Хоби слезна и дойде при мен.

-Искаш ли помощ, че ще имаме гости!-каза той.

-Гости?-попитах аз

-Да.

-Кой?

-Кук, Джин, Намджун, Таехьонг, Джимин, и братовчед ти.

-Амм добре. Може да помогнеш.

Направихме вечерята и гостите дойдоха. Нахранихме се и всички отидохме в хола и пуснахме телевизора. Загледахме се дълго и Хоби ме викна в стаята му да поговорим. За какво ли?........

Следва продължение....

Love story (J-Hope)Where stories live. Discover now