Profeten Asskan så kycklingen var helig som man måste säga innan man slaktar den "Fuckayouintherumphora" sen kan man slakta den. Den dagen heter kyckada som man skulle äta kyckling på KFC på en dag.
Profeten Mikael VadDuVillOLiteTill gjorde alla traditioner som är viktiga. Julen är viktig man måste ge barnen presenter annars är det harram.Darham är fastan som man fastar i 50 dagar,man får äta lite på morgonen och mycket på kvällen för när rocko skapade saker så åt han lite på 50 dagar och mycket på kvällen de dagarna. Den börjar den 1 april- 17 maj.
Rocko-eid är när man äter när Darham är slut. Efter det är det Mercedes-eid för Mercedes är ett namn på en person som är inte så helig men viktig, man skalar när man äter. Rocko-eid är den 18- 21'juni och Mercedes-eid är den 22 juni.
Pilen av Rocko som han jagade Benji med är en helig symbol för när han sköt honom. Det firas med en pil som man kastar. Det gör man den 10 maj
Det flygande rockopenisen är när rock skar av sin penis och ramlade i vattnet och den skapade allt levande i vattnet all fiskar alla växter i vattnet.
Benji skapade KATRIN Halvarsson som var gudinnan som tog alla elaka till katrinhelvetet där man måste lyssna på hennes reatard lektion i 20 år. Sedan efter det får man en ny chans i livet.
Benji skapade en reatard snubbe som är helig han var reatard och han är guden av alla reatardade människor.
Agneta Asberger skapade ADHD och Asberger, hon var konstig och det kallas asberger .
Conchita Wurst är gudinnan av homosexuella, enligt dena religon får man vara homosexuell eller annat.
Samuel gaymer är guden av alla gamers. Man firar det med att spela spel. Den 13 juni - 16 juni
BINABASA MO ANG
Det flygande rockomonstret testamentet
FanfictionDen framtida Religonen alla kommer att följa