Ella's POV
När vi väl kom fram till festen träffa vi på Mark en killkompis. Han vingla fram med någon dricka till oss, och jag gissar på att de är mycket alkohol i.
Jag smutta lite på drycken och de visa sig att den va väldigt god så jag drack lite till, Sophie hade försvunnit i folkmassan och nu stod jag i mitten av dansgolvet och släppte loss. Jag hade nog fått i mig lite för mycket alkohol.Innan jag visste ordet av de så kände jag två starna händer på mina höfter som rörde sig i takt med musiken.
Niall's POV
Mitt på dansgolvet såg ja den mest vackra tjejen stå och dansa för sig själv.jag svepte de sista av den starka alkohol drycken och gick fram bakom henne, jag satte mina händer på hennes höfter och börja röra dom i takt med musiken.
Vi tryckte oss närmare varandra och jag kände hennes rumpa mot min "privata del" (vet inte vad man kan skriva haha) jag kände hur den växte och de värka som om hon gjorde de också. Tjejen vände sig om och kysste mig, jag nudda min tunga vid hennes underläpp som tillåtelse att komma in, hon öppna munnen lite och våra tungor börja leka med varandra. Jag drog ifrån och fråga. Do you Wanna come to my place?
Som svar fick jag en nickning och vi börja tränga oss ur folkmassan
Jag bor inte långt alls här ifrån så vi gick hand i hand hem till mig.
So can you tell me your name? Fråga jag
Oh sure Ella Summers and you are?
I'm Niall, Niall horan.
Nice to meet you Niall, svara hon
Vi gick in i mitt hus och jag han precis stänga dörren innan våra läppar kraschade mot varandra. De blev mer och mer passionerat och kläder kom flygande åt alla håll och kanter.
Jag lyfte upp henne och hon drog sina ben runt min midja.
Utan att avbryta kyssen fortsatte jag bära in henne till sovrummet som va precis intill.Jag la henne nätt på sängen och börja kyssa henne ner från munnen till käkbenet ner till halsen, man hörde lätta stön lämna hennes mun. Jag knäppte upp hennes bh undertiden jag kysste hennes hals.
Jag kysste vidare ner mot hennes troskant och drog av dom.
(Och nu kommer jag inte skriva mer om detta, men dom har förspel sen sex.)//Ännu ett kapitel gjort hoppas ni gillar de.//
YOU ARE READING
It can't be true (Niall Horan Fan fiction)
Fanfiction20 åriga Ella Summers som går på en fest, där träffar hon den kända Niall Horan. Vad händer när Niall frågar om Ella vill följa med honom hem? Vad händer när Ella får reda på att hon är gravid? Med Den känna Niall Horans barn? Vad säger deras Manege...