Elias POV
Jag kände solen stråla igenom de stora fönstret åvanför sängen, vänta va? Jag har inget fönster vid sängen!!!
Jag Öppna ögonen och reste mig upp.
Rummet va stort med vita väggar, de fanns en gitarr hängandes på ena väggen med några diplom,
De fanns... Vänta va? 3 dörrar?
Jag reste mig sakta upp ur den främmande sängen
Jag hade en stor vit tröja på mig och en par gråa mjukis. Hur fick jag på mig detta?
Jag tänkte på gårdagen och kom på allt som hände, Att jag va på en fest , jag dansa med en kille , jag följde med han hem!
Jag kolla den första dörren, en toalett. Binär jag ändå stod där med dörren öppen gick jag vidare in på toaletten och kolla mig i spegeln. Sminket va borta men håret va som ett fågelbo. Jag tog tottebandet jag hade runt handleden och satte upp mitt hår i en bulle.
Jag fortsatte mot den andra dörren som visa sig va en garderob, och inte en liten en utan en riktigt stor.
Jag gick ut genom den tredje dörren, och de va såklart utgången från rummet.
Jag kom ut vid hallen och vidare till köket där en blond kille utan tröja laga pannkakor, oh pannkakor Gud vad gott.
Jag harkla mig och killen vände sig om.
"Oh good morning I didn't hear you, slept well?"
"Yeah I guess, how did I get these clothes on me?"fråga jag
I putted them on after you felt asleep. Svara Han.Vi avbröts av att dörrklockan ringde
"Can you get that please? I can't leave the pancakes"
"Sure" svara jagJag öppna dörren och där stod fyra killar med golfbollar som ögon!
"Ehm hi,I'm Harry" sa den krullhåriga
Och så presenterade resten som Liam Louis och Zayn."PANCAKES" ropa Louis och sprang in i köket med dom andra killarna efter sig.
"Oh yeah this is Ella" sa Niall och peka på mig.
"Hi" sa jagAlla satte sig på varsin stol tunt bordet och högg in på pannkakorna, jag fick massor av konstiga frågor av killarna
Som hur gammal är du, hur träffades ni? Var bor du? Osv.Efter frukosten körde Niall mig hem.
Utanför mitt hus fråga han
"Can I get your number?"
"Yeah sure" svara jag och knappa in numret på Nialls telefon."Bye Niall" sa jag och öppna dörren och gick ut.
"Bye Ella" sa Niall innan jag stängde dörren.//ganska kort kapitel//
ESTÁS LEYENDO
It can't be true (Niall Horan Fan fiction)
Fanfic20 åriga Ella Summers som går på en fest, där träffar hon den kända Niall Horan. Vad händer när Niall frågar om Ella vill följa med honom hem? Vad händer när Ella får reda på att hon är gravid? Med Den känna Niall Horans barn? Vad säger deras Manege...