4.BÖLÜM 💥Σ(°д°ノ)ノ

1.4K 22 12
                                    

------------------------------------------------------------------------------------

********************

Hoşgeldinn yeeepppppyeni bir bölümee.

Keyifle okuyacağını umduğum bir bölüm yazdım. 

Keyifle kal (:

İyi Okumalar^^

------------------------------------------------------------------------------------------------

********

Üzerime eğilip geniş omuzlarını gözüme sokarak eğildi ve ellerini belimde sıkıştırdı.

"Şimdi bebeğimi memnun etme vakti.."  titrek bir nefes bıraktım havaya. Arsızca vüdumu süzerken yaptıklarımızdan bile utanmayan ben şuan gözleriyle attığı bakış nedeniyle utanmıştım.

İki yana açtığım bacaklarımla ona güzel bir manzara sunuyor olmalıyım ki yüzünde memnun bir ifadeyle oluşmuş sırıtışı yer edinmişti güzel yüzünde. Bacaklarımı uzatıp beline attım ve ani hareketle kendime çektim.  ''Hm ne kadar da sabırsız..'' benden beklenmeyecek şekilde çevik bir hareketle yerlerimizi değiştirmiştim. O da bunu beklemiyor olmalı ki şaşkın gözlerini görmek güldürmüştü beni.

Fakat şaşkınlığını bir kenara atıp kendini an'a bıraktı. Elleri kalçalarımda yerini bulurken çıplak popom çıplak sertliğine yapışmış durumdaydı. Karnına doğru uzanan sertliğini avucum içersine alıp çekiştirdim. Bunları yaparken gözlerimle gözleri teması bozmuyordu.

Aldığı zevki kanıtlar bir şekilde yüzünün aldığı ifade ile kendimi ona bastırdım. Ve popomun arasına giren aletiyle ikimizden de aynı anda derince bir inleyiş koptu dudaklarımız arasından.

Hafifçe kalçalarımı ona sürttüm. Bir ileri bir geri. Elleri belime baskı uygulayıp daha da bastırırken artık dayanamayacak gibi olmuştum. Bedenimi ileri atıp kalçalarımı daha da ortaya çıkardım ve ellerimi göğsüne koydum. Elleri sırtımdan belime doğru hafif hafif gezintiye çıktı. Sürtünmelerim hızını arttırırken arada zıplamaya başladım.

''Bir daha , ohh '' Üstünde tabiri caizse hoplamaya başlarken deliğimi dürten penisinin ıslak ucunu hissettim. Aldığım zevkle sırtım gerilip geriye yaslanırken başımı da arkaya atmıştım . Düşmemem için sırtımdan destek verdi. Kendini bana doğru iterek beni yarı yolda karşıladı. '' Oh evett, harikasın ahğmm ohhh ! ''.

Çıkardığı seslerle boşalacak gibi olmuştum. Artık morarmaya yüz tutmuş aletime elimi atıp sıvazladım. Üstüne eğilip dudaklarımı boyun girintisine sokup ona derin bir inleme bahşettim. '' A-ah hğ ımm h  jungk-jungkook '' kulağına dudaklarımı sürtüp kulak memesini ağzıma alıp emdim. 

Bir elimi meme ucuna atıp çevresinde gezdirirken diğer elimi yarığında gezdiriyordum.

''Lü-lğtfenn ah !'' baygın bakışlarımla yüzünde gezdirdim bakışlarımı. Kıpkırmızı olmuş suratım ve azmış haldeki ifademle dişlerini sıkarak inleme döktü dudaklarından. ''Siktir ,bebeğim '' .

Elleri popo yanaklarıma gidip avuçlayarak sıkıp bırakmıştı. Bir anda ters düz olan dünyamla kendimi altında bulmuştum. Ellerim hızla boynunda yerini alırken bacaklarım doğrudan beline sarılmıştı. Üzerime eğilip dudaklarını şakağıma bastırıp derince bir öpücük bırakmıştı. Öpücüğüyle sarsılırken artık zevk suyu akıtan deliğimde aletinin ucunu hissettim. 

Beklemediğim bir anda elleri belimi sıkarken bir anda tüm aletini içime sokmasıyla hissettiğim acıyla evi inletecek bir inleme bırakacaktım ki son anda dudaklarıma kapanan dudaklarıyla aramızda yok olmuştu sesim.

The BODYGUARD ➹ +18 TaeKook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin