2.bölüm "Son kez"

475 14 2
                                    

Oturma odasının girişinde öylece durmuş, boş gözlerle Babama bakıyordum. Dediğini idrak etmeye calışıyordum , ama olmuyordu. "Müstakber Annenin ve Babanın ellerini öp ne demektir ya ? Bide kızım diyo. Tabi beyfendi millet yanında "iyi baba" imajını cizmek istiyordu heralde. 

"Kızım hadi durmasana orda", sesindeki uyarı duymuştum. Daha fazla girişde durmayıp, cadı kaynananın ve kayınbabanın ellerini öptüm ve tabi görümcemide ellimi uzatmayı ihnal etmedim. Daha sonra yanlarına bitane sandalye cekip oturdum.

"Düğün masraflarını hepsini biz karşılıcaz", diye başlamıştı ismi Şerife olduğunu öğrendim kadın. Pekte bi gıcığa benziyo.

"Gelinliği biz alıp size göndeririz", diyerek devam eti. Aaaaaa şuna bak, bana sordular mı evlenmek istiyorum mu diye ? 

"Biz nişan istemiyoruz 1ay sonra düğünü yaparız", diye devamını getirdi ismi kemal olan adam. Buda nişan istemiyoruz diye, sanki ben evlenmeyi kabul etimde. Tabi bide bunu unutmamaylım şu karşımda oturan kızla ve Şerife hanım bana bakarak bişey fısıldıyorlar. Gıcıklar. Ben bunların sacını başını yollarım ya. Şuan ayaga kalkıp ben Bünyamini seviyorum, o cirkin suratlı oğlunuzla evlenmicem diye bağırmak, cırlamak istiyorum ama nafile olmayınca olmuyo iste . 

Babamın "kalk kızım, bize bir kahve yap", dediğinde, düşüncelerimi bi kenara bırakıp, mutfağı doğru gidiyordumki, Kemal bey beni durdurdu. 

"Dur kızım, zahmet etme. Biz kalkıyoduk zaten", diyerek ayagı kalkdı. Babamla tokalaştıktan sonra cıkış kapısına doğru ilerledi, Şerife hanım ve kızıda onu takip etdiler. Onlar cıktıktan sonra, bende öfkeyle babama döndüm.

-----------------------------------------------------------------

Gökhan tarafından

Tam apartmana giriş yapıyordumki, telefonumun sesiyle durdum. Selim arıyordu. 

"Efendim kardeşim",diyerek telefonu actım.

"Kardeşim sana bisey söylemem lazim", sesinde tedirginlik vardı.

"Tamam söyle"

"Ben Suarayı gördüm"

"Eeee ne var oğlum bunda"

"Yanında bir erkek vardı. Beraber Lunaparkta elele gezdiler"

"Ne ! Ben kapatıyorum ararım seni sonra", diyerek cevap beklemeden kapatım telefonu. 

"Görürsün sen şimdi kızım", diye fısıldadım kendi kendime ve koşarak apartmanın icine girdim.

-----------------------------------------------------------------

Suara tarafından

"Baba sen bana sormadan nasıl onlarlan evlilik planları yaparsın", diyerek hemen söze başladım.

"Sanane be. Sana mı soracaktım. Sen doğarken bana sordun mu !" Gine kalbimi kırmayı başarmıştı işte, ama ağlamicaktım, yenik düşmicektim ona. 

Kapının gürültülü acılmasıyla ikimizde o tarafa döndük. Gökhan abim sinirle yanıma geldi ve kolumu sıkmaya başladı.

"Sen niye hala o cocukla buluşuyosun. Sen yarı evli sayılırsın be !"

"Ben yarı evli felan sayılmam. Evlenmicem ben o cocukla!", diyerek karşılık verdim. Tam ağzımı tekrar acıyodumki, başım sağ tarafa döndü. Bana şimdiye kadar kötü davrandı, ama bana hic bi zaman vurmamıştı. Ta bugüne kadar, evlenmicem demiştim oda bana tokadı basmıştı. Şuan yere savrulmuş yanağımı tutuyordum.

Annem yanımda olsaydı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin