Wymaginowany kot

522 32 7
                                    

                                                                           UWAGA!

Żeczy, ktore są tu pisane to sprawa kosmitów, któży przylecieli i powiedzieli mi różne głupoty. Ze względu na bezpieczoństwo pisze je tutaj, by zaszybko niewrucili. Dziśaj na matmie do mnie przylecieli i kazali to napisać.           

                                                     Oczywiście to tylko bajachna ^^

Wymaginowany kot, ktory niemugł być wymaginowanym kotrm bo już zbyt był wymaginowany jeszcze bardziej chcial być wymaginowanym kote, bo niewiedział że bycie wymaginowanym kotem jest takie fajne i jest się sławnym, więc postanowił być jeszcze bardziej wymaginowanym kotem, bez kttórego wymaginowany kot niemugł by być wymaginowanym kotem, ale ten oto wymaginowany kot jeszcze bardziej chciał być tym wymaginowanym kotem i zaczoł się kręcić jak nigdy do tąd i ten wymaginowany kot zaczoł być jeszcze bardziej wymaginowanym kotem, ale ten wymaginowany kot no nikt inny jak Masterczułek, który jest wymaginowanym kotem podróżującym na plasterku bekonu z innym niewymaginowanym kotem (Skkf), bo ten niewymaginowany kot jest zupełnie niewymaginowanym kotem, a ten wymaginowany kot jest kotem wymaginowanym, ale nagle zaczeli spadać jak dwa wymaginowane koty.

                                                                                LOL

Wtf?!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz