Bunu okuyan her kimse
Ustalık eserlerimden biri olduğunu bilmesini isterim.
Hiç bu kadar güzel bir hikaye daha yazmamıştım.
Yazamam da,
İyi okumalar.
© Bütün hakları tarafımca saklıdır. İznim dışında hiç bir şekilde basılamaz, kopyalanamaz, yada çoğaltılamaz. ©
İyi okumalar.jflhfkjhsdafs
zero
Bir saatim var.
Onu ziyaret edeceğim, ve her şey iyi olacak.
Kontağı çalıştırıyorum, motordan gelen sesler ile hayal kırıklığına uğruyorum. Yürümek istemiyorum, fakat işime de geliyor. Bir kez daha deniyorum. Hayat bir kez daha bana gülümseyip arabayı çalıştırıyor. Kapatmak geliyor içimden, kapatmıyorum.
Gaza yavaşça basıp, tek gidişte ezberlediğim hastane yolunu tutuyorum. Çok sessiz. Yandaki arabaların sesini duymuyorum. Rahatsız oluyorum. Radyoyu açıyorum ve düzgün bir şarkı arıyorum. Gözümü yoldan ayırmıyorum.
Kanallardan birinde Queen'in I Want To Break Free şarkısı çalıyor. Elim duruyor, bir saniyeliğine gözüm radyoya kayıyor. Queen'i sevdiği aklıma geliyor. Elimi radyodan çekiyorum ve donuk bir şekilde arabayı sürmeye devam ediyorum.
"I've got to break free,"
Kurtulmak zorundayım,
"God knows, God knows I want to break free."
Tanrı biliyor, Tanrı biliyor, kurtulmak istiyorum.
Derin bir nefes alıyorum. Onu görmek kolay olmayacak. O haldeyken belki beni tanıyamaz. Kötü düşünceler bedenimi sarıyor.
İlk sapaktan geri döneceğim.
Beni sevdiğini söyleyişi kafamda yankılanıyor. Arka koltuktan uzanıp bana sarıldığını hissediyorum. Kulağımın arkasını öpüyor. Şimdi de gülüyor.
Hayır geri dönmeyeceğim.
Beni istiyor. Sadece beni yanında istiyor. Onunla olmazsam beni istemez. Benden nefret eder. Doktorlar öyle söyledi.
"So baby can't you see?"
Bebeğim göremiyor musun?
"I've got to break free."
Kurtulmak zorundayım.
Midemin büküldüğünü hissediyorum. Kalbim sıkışıyor. Yardım almaya ihtiyacım var, ama belli etmemeliyim. Sakin olmalıyım, onunla konuşup eve dönmeliyim. Ona orada iyi bakıyorlar, çok ilaç vermiyorlar. Hiç bir yer bulanık değil. Benim sevgilim kafayı yemedi. Bana öyle söylediler.
Şarkı bitiyor. Lana Del Rey çalmaya başlıyor. Radyodaki adam bunun istek parça olduğunu söylüyor. Şarkı çalmaya başladığında nihayet adam susuyor, huzur konuşuyor. Sakin ses insanı rahatlatıyor. Şarkı bizi anlatıyor. Ağlamayacağım. Yine arkadaki varlığı kendini hissettiriyor. Elleri belimde, dudakları kulağımda, şarkı söylüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGEL
Short StoryNe kadar seversem o kadar severmişsin gibi. &&&& One shot © İznim olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, herhangi bir ticari amaç güdülerek basılamaz. İyi okumalar.