𝙏𝙖𝙚 𝙥𝙤𝙫:Hy.... Ka sawi tawh ang khan Daisy khan in date pui ah min sawm nih kha . Eng vang in nge ka hnar teh lul ang ni.. Kan college a hmeichhe chhelo ber in kei teh lul hi min date duh nih te chuan eng vang in nge ka hnar teh lul ang ni....
(Cut deuh duai ang)
Daisy nen chuan thla 3
5 lai kan in zui ve ta a... A ni nen chuan kan duh zawng leh kan ngaih nat zawng hi a in ang lo thei em em a.. Kei chuan lehkha zir dun te kha ka duh a.. Mahse ani chuan lehkha zir ai chuan club a kal te a thlang deih zawk a... He mi vang hian kan in hauh ngun phah nghe ngheNikhat chu lehkha kan zir dun malh malh lai chuan Daisy hmel chu a ngui riau hian ka hria a... Ka zawh pawh chuan a sawi tha duh vak lo a.. Mahse ka zawh sek hnu ah chuan... Anu damdawiin a, a awm thu leh apa buai em vang a, aman a nu chu buaipui a ngaih thu vel chu a soi siam siam a... Assignment tih tur lo tam ve bawk nen a rilru hah thu vel chu min hrilh pah mial mial bawk a.. A ruk chuan ka khawngaih khawp mai a.. Mahse tih theih ka neih vak ka ring lo na chung in daisy bul ah chuan eng nge ka tih sak ve theih ang che tih ka zawh chuan, ani chuan
𝘿𝙖𝙞𝙨𝙮;Tae..i bul a sawi chu ka hre viau na in ka assignment te hi min lo tih sak thin la chuan kei in ka nu ka en kawl theih phah dawn a.. Nang in ka assignment i lo tih chhung in kei in ka nu ka lo buaipui ve thung nga.. Chuan kan pahnih in hun thawl kan neih hnem phah theih dawn a...
𝙏𝙖𝙚:a... Aw.. Awle a tha lawm thil harsa nih loh chu..
𝘿𝙖𝙞𝙨𝙮:Tae ka va lawm tak. . I ti tak tak ti raw?..
(Anui deuh ver ver a, a nui ah chuan Tae chu a lo luang Liam hle)
𝙏𝙖𝙚 𝙥𝙤𝙫:ti chuan, ka lo in tiam tawh ang in Daisy chuan anu a buai pui lai in kei in a assignment tih tur te chu ka lo tih sak thin ta a. Hei, Daisy hi chu lehkha hi a zir peih lo ve em em a, kei chuan zirtir kha ka duh lutuk thiam se ka duh em em a, a mahse ani hi chuan a peih vak lo nge.. Kan in hauh zin na ber ani..
Mahse, mak ka tih deuh chu Daisy-i khan hun tam zawk.. Kan nei thei ang kha a tia.. Mahse a assignment tih tur vel min pek lai bak loh hi chu kan in hmu thei ta re re lo mai a.. In hmuh pui a ka sawm te hian.. A hman loh thu chhuan lam chi hrang hian min hnar zel ta mai a.. Aaaaaa eng pawh chu lo nise ka bialnu ala ni tho lawm tiin ka in hnem ve hram hram ti mai teh ang.
Tlai khat chu school kan ban hian.. Daisy chu ka hmu mai loh a vang in. keimah chuan an in lam pan chuan ka kal a.. A assignment ka tih sak tur te la tur chuan.. An in ka va thlen chuan anu ngei mai chuan nui sang hian min lo bia a, a dam lo a ti. a maw ka tia kei chuan. Mahse a hmel ah khan maw dam lo hmel reng reng a pu lo.. Ka nu hrisel tha em em mai, mi hau lam a expert tak mai ai pawh chuan. A dam hmel fe zawk.... Ka hmel ah chuan ka hrilh hai tih chu a lo lang viau nge.. Daisy-i nu chuan... Nuam lo tih hmel deuh hian bawih a eng nge ni ta a rawn ti hu a.. Kei lah chuan ka pi I dam lo nasa viau emaw ka ti a.. Ka lo ti let hu a.. Nui hak hak pah chung chuan Ka dam tha ltk tih pah hian... Daisy-i a assignment vel chu min pe a..
Kei chu ka hrilh hai ngei mai Daisy-i hian dawt min lo hrilh reng a mawn le. Nilo.. Nilo chutiang chu ani thei lo. A chhan chu thla 5 dawn lai kan in zui tawh a.. Rin helh awm in a awm ngai lo re re... Chuan min hne hmel pawn ka hre ngai lo ..aaaaa...tun hnai te hi a buai ve deuh a ni mai a..
Nikhat chu, locker bul ka lehkha bu vel zawng a.. Ka lo buai deuh mial mial lai chuan ka piah deuh chiah ah hian.. Jk leh suga hi an rawn dinga.. An titi chuan ka beng verh deuh zar mai chung zawng zawng ai chuan... Jk lehkha bu a, kut ziak ka hmuh chu ka kut ziak ngei ni...jk hi chuan a assignment vel hi min tih tir ve ngai lo a..midang lo tih tir ta pawh ni se..saw saw chu nimin lawk a.. Ka tih ka bialnu daisy-i a assignment kha ani.. Ka chiang lutuk tlat....
Tae chuan eng mah ngaihtuah nawn tawh lo in jk lam chu a va pan a, a kawr nghawng ah chuan a va tham ve ringawt a.
𝙏𝙖𝙚:hei.. He lehkha bu hi khawi tang a, I neih nge (vin deuh thawt hian a ti a)
𝙅𝙠:(anuih deuh sak a) hei hei.. Naupang te in beng dai teh
𝙏𝙖𝙚:(a thinrim sauh a chutia tham lo zet a jk in a lo tih vang chuan) ka zawh na che chu min chhang rawh.. He lehkha bu hi khawi mi nge? (A hma ai vin chuan a ti leh thawt a)
𝙅𝙠:(lehkha bu chu a lek kang a) hei hi maw.... Tu nge kha... (A lei chuan a ka chu an hawl kual vel a) o.. Ni dawn tak e.. I bialnu daisy-i kha..
𝙏𝙖𝙚:dawt sawi suh eng nge awm zia..
𝙅𝙠: a fel ka lo ti khawp sin.. Ka tih peih loh ka assignment zawng zawng te min lo tih sak thin a.. (Tham lo zet hian anui a)
Tae chuan a miitui chu a dang zo ngang lo a biang ah chuan muttui a lo luang ngiang ngaing a..
Jk chuan te chu a hnek thlu pawp a.. Tae chu chhuat ah chuan a hlawm thla nghal tawp a.. Jk chuan a pum ah chuan a ke chuan an chhuih zui leh sak a... Kun hniam in Tae beng bul ah chuan.. Zawt fiah tak hian.. Mawl a. Ti deuh sup in an kal pel a..
Tae chu a thu hriat chuan a rilru a ti na kher mai.. A ngaihtuah na te chu a bing mup mup a..a rilru a lo awm hmasa ber Daisy-i chu a call nghal vat a mahse ala thei lo zui.. Ni lo..nilo.. Ala thei lo chu kan ti thei lo ang ..ala duh lo zawk. . Mahse tae chuan a call nawn tluk tluk a.. A la ve ta hram e.. Vin deuh hlek hian daisy-i chuan. Aw.. Eng ge lungawi vak lo hian a rawn ti a.. Tae chu a ngawi reng a
𝘿𝙖𝙞𝙨𝙮:tae, ka tawng i hre thei em? Hello hello hello
Tae chu alo ngawi reng a
𝘿𝙖𝙞𝙨𝙮:kim Tae hyung ka biak che chu
𝙏𝙖𝙚:tun ah in hmu lawk ang.. Ka lo nghah thin na ah che khan ka la awm ang
𝘿𝙖𝙞𝙨𝙮:Tae, vawiin chu ka van buai. Ka nu hi check up leh ngai a..
𝙏𝙖𝙚:rawn kal vat rawh.. I nu chu dam tha lutuk tih ka hria
Call chu a dah a.. A hma zawng a Daisy-i alo nghah thin na hmun lam pan chuan a kal phei deuh hnek hnek a..
A thlen hnu deuh lawk ah chuan.. Daisy chu a rawn thleng chawp chilh ve nghal...
𝘿𝙖𝙞𝙨𝙮:Tae, eng nge ni ta.. Tinge I hmel chu
ngaihtuah hmel zet hian a rawn ti a.. A kut chuan Tae biang chu rawn khawih tum a Tae chu alo thle sawn vat
𝙏𝙖𝙚:dawt vek ti raw.. A vaiin khan a dik em(a tawp lam pang chu a au in a au ni ber)
𝘿𝙖𝙞𝙨𝙮:tae, eng nge awm ziah eng mah ka hre thiam lo nia
𝙏𝙖𝙚:(a nuih hul hak a) tu nge jeon jung kook hi
𝘿𝙖𝙞𝙨𝙮:(a meng phar nasa hle) Tae...
𝙏𝙖𝙚:thil awm zia hi ka hrelo tur ah I ngai mi.. I tan ti a.. Ka tih ve zawng zawng chu nang chuan kha mihring pa tan khan maw I lo tih.. Thinlung hi in fiam hmun tur ani lo nia
𝘿𝙖𝙞𝙨𝙮:Tae I ngaihdan kha a dik lo nia...
𝙏𝙖𝙚:eng chu maw dik lo.. Tun a tang chuan nagmah in in buai pui tawh ang che...
Ten hmel zet a daisy-i melh chung chuan a kal san a
Jk leh suga chuan ral khat tang chuan an lo thlir reng a.. A thu sawi erawh an hre thei lo thung..
Hoseok chu an awm na lam pan chuan a rawn kal phei a.. Amah chauh pawn a rawn ri phei leh hluai tawh
𝙅𝙠:Tun ah chuan ka duh chu.. Ka ta ni dawn ta..
𝙎𝙪𝙜𝙖:I chiang maw jk..
Jk chu nuih deuh suk a... A kut zung pui chuan a hmui chu a tuai Zeuh a..
𝙃𝙤𝙨𝙚𝙤𝙠:eng nge in sawi nang ni pahnih hi.. Thil rap thlak deuh te kha in lo ngaihtuah leh nge...
𝙅𝙠:hyung in fiam na nuam deuh mawle..
𝙃𝙤𝙨𝙚𝙤𝙠: I in fiam na I soi ve hi chu....
Thil hre chhuak zawk ni awm hian a ka a ang zuau a mahse yoongi chuan ahmui chu rawn hup sak vat.. An in zui phei ta a.
Jk chuan Tae kal liam na lam pang chu thlir let in a nui deuh suk a.....
Thleng sil tur bawk in min hmuak la leh ta
YOU ARE READING
my Basketball player
Teen Fictionhe thawn thu hi bl ani a.. jk hi top ni in tae hi bot ani a.. chuan suga leh jimin ah pawh suga hi top ni in jimin hi bot.. namjoon leh jin ah pawh namjoon hi top tho ani a jin hi bot chuan j-hope hi straight ani thung