Tae chuan jk kiss a tum lai tak chuan a luak chu a rawn chhuak nghal tut tut a bathroom ah tlan lut nghal
Jk chu nichin mai a thil thleng vang khan rei vak lo chu a thu ngawi deuh reng a bathroom ah chuan Tae buai pui tur in a lut zui ve nghal mahse Tae chu a lo muthlu nge a chatthla zawk ni jk chu anuih deuh suk a.. Tae hmai leh hnar sen hlar te chuan Tae chu a ti hmeltha zual hle a pawm phei a khum ah chuan a mut a.. Tae kawr chu a phelh sak a, hoseok kawr chu a hak tir puan chu sin tir tha in pawn ah chuan a chhuak a,a ciggarette chu a zu khu deuh hlarh hlarh a..
Nuam ti thawm chu a hre leh zeuh zeuh thin.. A nui deuh huk a.. A tih than dan in a kut zung pui chuan a hmui chu a tuai leh zeuh a in chhung ah chuan a lut leh a, Tae chu a lo mu hnar deuh suk suk mai.. Jk chuan Tae hmel chu a thlir deuh vung vung a.
𝙏𝙖𝙚 𝙥𝙤𝙫:zing ka harh chuan ka lu chu a na deuh bur a, ka thaw phei chu rim chhe tak ani.. Ka khum bawh a jk lo mu ka hmuh chuan.. Eng a mah hma in ka lai leh nghal ringawt tawh... Jk chu a rawn harh ve nghal a... Ka thaw chu a uih em vang chuan ka zak chu bathroom a luh ka tum a khum ah chuan min pawt thla leh nghal.. Ka chung ah chuan a rawn bawk a.. Chiang zet hian min en.. Ka thaw uih nen ka tawng ngam ka hmai chu a kut chuan a chul kual vel a. Min kiss a tum ang tih mawlh kha ka hlau..
Jimin chu a rawn kal hlauh.. Ui ka va lawm tak em bathroom ah chuan ka tlan lut a.. Ka in ti fai nghal zung zung jimin chuan.. Ring deuh leng lawk
hian Tae breakfast a ei theih lo chhuk ru a rawn tia.. Kei chu ka che lai kual lak lawh vel vek tawh..Tae chuan dim te in bathroom kawng khar chu a hawng a rawn bih deuh dek dek a, a chhan pawh.. Jk la awm em tih a en duh ani.. Mahse Tae chuan jk a hmuh loh vang chuan ding di hlip chung in khum lam chu a pan a..
A kawr chu a phelh a a hnug tang chuan jk chuan a rawn kuah deuh thut a phu nasa lutuk chu a thlawk lo chuah.. Tae dul chu ala kiar deuh zui.. Jk chuan dim te in Tae beng ah chuan a seh sak a.. Tae chu alo za chhuak vek..mahse eng tin mah ti zui lo in.. In hnuai lam ah a chhuk san nghal deih. Jk chhuah ve leh chuan Tae chu a thaw deuh halh a.. A lai lutuk chu a sa vek thei
Tae pawh chu rei awm lo in a chhuk ve nghal a.. Jimin bai deuh euh euh ahmuh chuan Tae chuan jimin chu a chhan zawt nghal a..
𝙏𝙖𝙚:jimin nga ti nge? I tha em
Jimin chu a hmel ah chuan alai tih a hriat theih
𝙔𝙤𝙤𝙣𝙜𝙞:bathroom ah a tlu..
𝙏𝙖𝙚:jimin a na viau em? Khawi maw ka lo en...
𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣:a na nuam😁
Namjoon car ah chuan.. Jin chu a thi tum hmuk in a chuang a
Hoseok chu a ma car in a kal a..
Jk chuan bike in Tae a phur thung
Jimin leh yoongi chu, yoongi car ah chuan a chuang bawk
Dik tak chuan Tae hian hoseok bul a chuan pawh pawi a ti lo a.. Mahse jk in in a hrelo tih deuh tal a.. Tae ka hrilh mai dawn lawm a tih pawn I soi sual ang ti zel bawk si..
𝙅𝙠:nghet deuh in in chelh rawh..
Tae chuan a bag ah chuan a chelh a..
𝙅𝙠:ai nghet in..
Tae chuan a kawr ah chuan a chelh a..
𝙅𝙠:a ai nghet in..
Tae chuan jk kawng ah chuan a chelh a.. Jk chu a nui suk a.. A bike chuan chak zet hian a tlan pui a. Tae chuan ip deuh chawi pah hian.. Jk dul chu a tham a.. Jk chu alo nui sak..
YOU ARE READING
my Basketball player
Teen Fictionhe thawn thu hi bl ani a.. jk hi top ni in tae hi bot ani a.. chuan suga leh jimin ah pawh suga hi top ni in jimin hi bot.. namjoon leh jin ah pawh namjoon hi top tho ani a jin hi bot chuan j-hope hi straight ani thung