6 bölüm

16 0 0
                                    

Yüzüme kapanan telefon ve duyduğum telefon sesiyle etrafa bakmaya devam etdim. Buralarda biri olmadığına emindim. Nerde ola bilirdi ki? Arabamın acmındakı notu elime buruşdurup yere atdıkdan sonra sinirle arabama bindim.

-Alo Luiz Evde misin? oraya geliyorum

Büyük evin önünde arabayı durdurdum. Eve bakdım.Luiz yine ortalıkda yokdu
---------------------------------------------------------
Luiz-Adrianın en yakın arkadaşı. 21 yaşında. Teknoloji işlerinden iyi anlayan biri. Yalnız yaşıyor. Adrianla çocuklukdan beri en yakın arkadaşlar.
-----------------------------------------------------------
Kapıyı açıp içeri girdim. Her yer dağınıkdı. Etrafa saçılmış kirli çamaşırlar. Dağ gibi yığılmış bukaşıklar Yerdeki ve koltukdakı cips kırımtıları.

Ah şaşırmadım bu çocuk ne zaman odasını topladı ki.
Hiç bir şeyi ellemeden dikkatlice içeri girdim ve merdivenlerin altındakı gizli kapıya bakdım.Elimle kaplya dokunduğumda parmak izlerimi okumaslyla açılması bir oldu.

-Burda olduğunu biliyordum

-Ne zaman farklı bir yerde oldum ki

-Hiç bjr zaman

dedim gülerek.

-Luiz bana bizim okulun önünün kamera kayıtlarını bula bilir misin acıl

-Üzgünüm dostum çıkmam gerek

Diyerek takdığı kulaklığı elime tutuşdurdu.

-Sen kendin hallet

-Tm tm bana burak

Dönen sandalyeye oturup kulaklığı yakarak büyük bilgisayarda kamera kayıtlarını aramaya başladım.

-İşte burdasınn

Kamera kayıtlarını açıp izlemeye başladım

Adam hiç bir şey olmadan Arabama yaklaşıp ve notu cama sıkışdırıyordu. Yerden aldığı sopayla camıma vurup uzaklaşmak isteyonce kendimin geldiğimi gördüm. Ve içte adam kaçıyordu.

Ama dur yine bir anda nereye gitdi.

Kayıtları geri sarıp yavaş çekimde izlediğimde şok oldum.

-Bu imkansız. Nasıl ola bilir? Bur anda nasıl kayboldu? Resmen gözümün önünde ışınlandı.

Kamera kayıtlarına daldığımda telefonuma gelen mesaj bildirimiyle irkindim.

"Selam"

Mesaj atan Elenaydı. Birden Her şeyi unutarak gülümsemeye başladım.

"Selam prenses"

"Naber"

"Seni bu gün göremediğim için kötü"

"Benimkide.E buluşmak ister misin? "

"İyi fikir"

"Bekliyorum o zaman"

"Geliyorum o zaman"

Arabayı falan boşver bu çok iyi bir haberdi. Neden bu kadar heyacanlandım bilmiyorum ama tatlı bir heyacan içindeydim.

Sandalyeden kalkıp Luiz in dağınık odasımdan çıkdım ve Luiz in arabasını alıp Elenanın yanına gitmek için yola çıkdım.

Hem arabayı kullanıp hem telefondan Luiz e yazarken birden telefonu arabanın içine düşürünce bir yola bir telefona bakdım. Düz ve boş bir yola çıkınca telefonu almak için eğildim. Biraz çabaladıkdan sonr atelefonu alıp bir anda doğrulunca başımın güçlü bir şekilde dönmesiyle önümdeki arabayı zar zor gördüm. Hemen dreksiyonu tutmaya çalışdım ve Direksiyonu yana kırdığımda önümdeki büyük ağacı görmemişdim...



Oy vermeyi unutmayın✨
Düşüncelerinizi yazın✨
muah

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 22, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ying Yang/BL~BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin