30 oy 70 yorum
Taehyung, seokjin'in elini sımsıkı tutup kenetlemişti. İkili yüzlerinde ki büyük gülümseme ile eve girdiklerinde yavaşça içeriye geçtiler. Ancak içeri girdikleri anda seokjin'in kafasına dank etmişti kardeşi...
"Taehyung" kenetli elleri yardımıyla Taehyung'u hafifçe kendine çekmiş ve tedirginlik ile gözlerine bakmıştı. Hem yanlış bir imada bulunduğu için hemde kız kardeşini rahatsız etmek istemiyordu. Taehyung ile belki abi-kardeş konuşacakları vardı ve seokjin onu bölmek istemezdi.
"Efendim bebeğim?" Taehyung hafif çatılı kasları ile seokjin'e bakarken seokjin kafasını hafifçe eğdi ve kısık bir ses tonunda konuştu
"Kız kardeşin evde, rahatsız olabilir?" Taehyung onun düşünceli tavrına gülümsedi ve ellerini daha da sıkı tutup kendine çekti. Göğüsleri birbirine değip kalp atışları hoş bir melodi ile aralarında atarken taehyung boşta ki elini seokjin'in yumuşak ve dolgun yanaklarına koydu.
"Güzelim..." Seokjin'e derin ve titrek bir nefes aldıran hitabı ile yüreğini titretmişti. Yanaklarını daha fazla avuca yaslarken taehyung onun bu tavrına gülümsedi.
"Kız kardeşimin rahatsız olacağını sanmıyorum. O erkenden odasına çekilir ve zamanını kitap okumakla harcar. Ama çok endişeliysen senin için soralım" seokjin onu onaylar şekilde kafasını salladı ve hafif büzdüğü dudaklarını toparlayıp Taehyung'un yanağına öpücük kondurdu.
"Moonie!" Taehyungun aniden çıkan yüksek sesiyle seokjin hafifçe sıçramış ve taehyung'un koluna yumuşak bir yumruk atmıştı.
"Efendim oppa" kız bu sefer altında siyah bir şortla gelmişti. Ve gittiği sandığı seokjin'i karşısında görünce, abisinin arkasında görünce, şaşırmış ama bozuntuya vermeden eğilmişti
"Merhaba efendim, hoşgeldiniz" seokjin onun bu tatlı ve saygılı tavrına gülümsemiş ve aynı şekilde karşılık vermişti.
"Moonie bu seokjin, kendisi -bakışlarını seokjin'e çevirdi ve gülümseyerek ona bakarken konuşmasına devam etti- benim erkek arkadaşım" genç kız heyecanla seokjin'e bakmış ve onu incelemişti. Bu sırada yüzünde daha da şaşkınlık uyandıran bir ifade vardı
"Oppaaaa o çok güzel! Vay canına!" Genç kız seokjin'e doğru ilerlemiş ve Taehyung'un elini onun elinden çekip seokjin'in koluna girip onu oturma odasına doğru çekiştirmişti. Bu sırada Taehyung arkalarından şaşkınlıkla bakıyordu.
"Cidden, inanamıyorum sana moon" onları daha fazla yalnız bırakmamak adına o da içeri geçerken seokjin ve moon yan yana oturmuş ve seokjin onun övgülerini, iltifatlarını dinliyor ve aynı şekilde karşılık vermeye çalışıyordu.
"Vuah, hayatımda gördüğüm en güzel insan olabilirsin jinnie! Abimle nasıl tanıştınız bana anlatsana? Seni gerçekten seviyor olmalı bizimle tanıştırdığı ilk sevgilisisin. Bu ciddi düşündüğünüz anlamına mı geliyor? İnanamıyorum bir eniştem olacakk! Hemde dünyanın en havalı ve güzeli! Seninle alışverişe çıkarız değil mi? Çok güzel bir tarzın var. Bu arada eteğin Gucci mi? Aman Tanrım çok güzel! " Taehyung içeriye girdiği gibi kız kardeşinin durmadan soru sorduğunu görünce gidip hemen aralarına oturdu. Oturmak için yer açmak niyetiyle kız kardeşini itmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rose blanche
Fanfiction[ Tamamlandı.] "jiminie bana çok büyük bir teklif geldi!!" seokjin'in neşeli ve hâlâ aldığı teklife inanamadığı sesi ile jimin en yakın arkadaşına baktı "ne teklifi geldi Jiji?" seokjin heyecanla yerinde duramıyor ve sürekli olduğu yerde zıplayıp te...