birlikte, kabul, açıklama

467 36 39
                                    

Öyle zamanlar gelirdi ki ne yapacağımızı şaşırır kalırdık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öyle zamanlar gelirdi ki ne yapacağımızı şaşırır kalırdık. Seokjin de şuan öyleydi, hem tutkulu hem şaşkın.

O da taehyung ile birlikte bir geleceği hayal etmişti ve ve bu çok güzeldi.

Şuan onun kucağında oturuyorken şöminenin sıcaklığı onların sıcaklığını harlarken, ıslak öpücük sesleri odada yankılanırken ikisi de kendilerinden geçmişti.

Ne dökülen şarabı umursuyorlardı ne de devrilen bardağı. Şuan önemli olan öpücük ve öpücük ve daha ilerisi ve bedenlerinin çekimi idi. Daha önce çok kez ileriye gitmişlerdi ancak hazır olmayışları daha ilerisini sunmuyorfu onlara. Şuan diğerlerinden farklıydı. Her açıdan farklıydı.

Seokjin daha derin ve daha istekli inliyordu, taehyung daha koruyucu ve baskın dokunuyordu. Bir şeylerin kesinleşmesi ya da en azından bunun için bir adım atılması ikiliye güvence veriyor ve bu birlikteliği onaylar kılıyordu.

Taehyung seokjin'i belinden tutup kendine çekmiş ve dudaklarını daha sulu, daha iştahlı öpmeye başlamıştı. Seokjin her öpüşte dağılıyordu.

Taehyung, seokjin'in beline koyduğu elini daha da sıkılaştırıp sanki yer varmış gibi daha da çekti.

Seokjin kalçasında hissediyordu sertleşmiş penisi. Ve bu o kadar tahrik ediciydi ki!

"Bebeğim şimdi durdurmazsan asla duramam" diye fısıldadı Taehyung kendinden geçmiş bir sesle. Seokjin'in boynunu emiyor ve öpüyordu.

Yerde olan bedenlerini kaldırıp beyaz koltuğa getirdi. Seokjin'i sevmek ve hiç bırakmamak istiyordu.

Seokjin'in üzerine uzanırken seokjin de ona sarıldı. Taehyung boynunu emerken gergin olan seokjin'in bedenini iliklerine kadar hissedebiliyordu. Seokjin altında titriyordu.

"Yumuşacık tenin beni delirtiyor" seokjin bu cümleye karşı mırıldanmış ve kendini üstündeki bedene sürmüştü.

Taehyung seokjin'in boynunu emerken onun çok fazla gergin olduğu kanısına vardı ve bunu durdurmak istedi. Belki de şimdi olmaması ikisi içinde daha uygun olurdu

"Bebeğim çok gerginsin duralım" boynundan kalkan Taehyung'a huzursuzlukla baktı seokjin. Ayağını koltuğa sürtüp Taehyung'un yüzünü tuttu ve kendine çekti. Dudaklarını birleştirdi ve ıslak bir şekilde taehyung'u öpmeye başladı.

Taehyung'un alt dudağı ile oyunlar oynuyor sertçe ısırmaktan da geri kalmıyordu.

"Seokjin!" Seokjin onun inlemesine karşı kıkırdadı ve Taehyung'un gözlerine derince baktı.

"Durmak yok" diye fısıldadı tahrik edici bir sesle. Ki Taehyung duyduğu an tüyleri diken diken olmuştu.

Sertçe seokjin'in dudaklarına atıldı ve nefesleri tükenince durmadan boynuna doğru ilerledi.

rose blancheHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin