Slzy se kutáleli po snědé tváři,
natáhl jsem svou slabou a lehce třesoucí ruku k plačící tváři.
Setřel jsem slzy, které se stále nořili ze smaragdových očí.
,,Erene, p-prosím neplakej," šeptl jsem.
,,Levi! Zakazuji ti tu umřít! No tak to zvládneme! A-a až se uzdravíš budeme spolu žít poklidný život rozumíš," pravil roztřeseným hlasem můj manžel. Koukal na mé ukouslé nohy na, kterých si pochutnal nějaký titán.
Usmál jsem se:,, Moc se omlouvám Erene, ale to se nestane," šeptl jsem a smířeně se podíval do těch lesklých smaragdu.
Mé zranění i přesto, že jej zaškrtil stálé prosakovalo mou už méně přibývající krví. Přesto stále dost na to abych během pár minut vykrvácel.
Začalo se mi před očima pomalu dělat černo a já věděl že už je všechno zbytečné.
,,Erene, prosím u-usměj se," šeptl jsem ještě a křečovitě chytil jeho rameno.
Má ruka už byla po pár sekundách slabá a padla z ramena mého manžela zpět na zem.
Na jeho tváři se objevil přeci jen úsměv.
Sledoval jsem dva smaragdy zalité slzami a jeho nádherný jemný úsměv.
Za chvilku byla jen tma, černočerná tma a já už nemohl vidět ty dva smaragdy.
Dva chlapci, dva muži, dva snoubenci, dva manželé lehávali na louce, které se říkalo krvavá louka.
Proč? Si už můžete domyslet.
Bylo to pro ně kouzelné místo.
Poznali se na něm, zasnoubili se na něm a i vzali.
Trávili tam spolu spoustu volného času.
Kolikrát se tam i spolu vyspali.
Ach to byly kouzelné noci.
Když za svitu měsíce hnědovlasý muž přirážel do své polovičky, kterou tak moc miloval.
Oba Yeagerovi byli na něm i pohřbeni
Na svém oblíbeném místě, které bylo součásti jejich života.
Na krvavé louce
THE END
ČTEŠ
Oneshots EreRI
FanfictionNázev mluví za vše, přeji nádherné čtení :) ALE POZOR! Nejsou tu jen gay shipy jsou tu i Yuri shipy. Takže pokud se vám to nelíbí tak to normálně přeskočte jestli budete mít kdy pozici další kapitoly. Samozřejmě vás na to i upozorním :)