Předem bych chtěla moc poděkovat úžasné St3wiie za ten úžasný cover ❤
První ship je žánru Yuri
Omlouvám se i za případné chybičky a možná i překlepy, ale ty tam snad nebudou :).
+ v médiích máte jak vypadá naše užásná dvojka v dívčí verzi
Doufám, že se vám tento oneshot bude líbit a uvidíme se příště.
1851 slov
_______________
„Armin, ona... ona je tak nádherná," pravila jsem své nejlepší kamarádce. Svůj pohled jsem stočila k o něco menší černovlásce. Byla dokonalá... měla krásné černé vlasy střižené do vojenského stylu, oči barvy oceli, a její hruď zdobila ne zrovna nemalá ňadra ta už musí mít chlapa. Dost silně pochybuji, že by tahleta krásná dívka byla lesba nebo aspoň bisexuálka.
Ou asi bych se měla představit jsem Eren Yeagerová, dívka s klučičím jménem. Ráda chodím do kavárny Maria už jen z toho důvodu, že tu pracuje dívka do které jsem se zamilovala. Moje nejlepší kamarádka Armin mě furt přemlouvá abych šla za ní. Jenže já se moc stydím, navíc taková holka by se nebavila s někým jako já s impulzivním spratkem, který se furt pere. Jenže ten Koniprd... je strašnej debil.
Stále jsem měla k ní stočený pohled. Ona si asi všimla, že na ní koukám a otočila se na mě. Začervenala jsem se a odvrátila pohled. Po chvilce jsem na ni zase koukla a ona šla k nám. Tak jo, Eren tohle je tvoje šance. Byla už u našeho stolu. „objednáte si ještě něco?" zeptala se svým chladným hlasem. Já jsem zrudla.
„J-já bych si objedn-nala ještě jednou latté," vykoktala jsem svojí objednávku. Armin si taky ještě objednala, ovocný čaj. Naše objednávky si zapsala a chtěla odejít. Čapla jsem ji za ruku, „umm p-promiňte mohla bych se zeptat na Vaše j-jméno?" zeptala jsem se nervózně a byla rudá až na zadku.
Překvapeně pohlédla na mou ruku, která držela tu její. Podívala se na mě a lehce se jí stočily koutky úst do úsměvu. Byla jsem z toho úsměvu mokrá. „Levi, jmenuji se Levi... a ty?" pravila, Levi je krásné jméno ale není klučičí?
„J-já jsem E-Eren ," odpověděla jsem a zas dále nervózně pokračovala „nezašla by jsi se mnou někdy n-někam? Třeba d-do kina," vykoktala jsem ze sebe a už se připravovala na odmítnutí.
„Moc ráda, Eren...jdu udělat vaší objednávku tak tu na mě počkejte," jak to dořekla tak jsem se začala culit jak idiot, s rudými tvářemi jsem ji pustila a zase si sedla. Armin mě objala kolem ramen.
„ Zvládla jsi to Eren a nebylo to ani tak těžké," zaculila se na mě. Jen jsem přikývla a ona odešla k pultu.
Bavili jsme se spolu o škole ani nevím jak jsme se k tomuhle tématu dostali, ale Armin je Armin. Přišla Moje černovláska s mojí kávou a Arminým čajem. Počkat! Já jsem opravdu řekla že je MOJE? Okamžitě jsem zrudla. Položila nám naše kávy na stůl a mě tam dala ještě nějaký papírek.
„Pak mi napiš nebo zavolej a domluvíme se," špitla a s jemně narůžovělými tvářemi odešla.
Celý zbytek dne jsem se culila jak debil. Byl večer a já ležela ve své manželské posteli. Rozhodla jsem se napsat Levi.
" Ahoj tady Eren" napsala jsem a mobil odložila. Zachumlala jsem se do peřiny a usnula.
LEVI
Cítila jsem na sobě pohled, když už mě to začalo štvát porozhlédla jsem se po kavárně. Všimla jsem si jedné krásné dívky, kterou jsem cca před půl hodinou obsloužila. Jakmile jsem se na ni podívala zrudla a odvrátila pohled. Byla roztomilá, musela jsem začervenat. Když jsem se uklidnila šla jsem k jejich stolu a zeptala se jestli si něco ještě neobjednají. Hnědovláska se na mě podívala a začervenala se.
ČTEŠ
Oneshots EreRI
FanficNázev mluví za vše, přeji nádherné čtení :) ALE POZOR! Nejsou tu jen gay shipy jsou tu i Yuri shipy. Takže pokud se vám to nelíbí tak to normálně přeskočte jestli budete mít kdy pozici další kapitoly. Samozřejmě vás na to i upozorním :)