𝓼 𝓮 𝓬 𝓸 𝓷 𝓭

74 8 1
                                    

ᴇʟᴏᴢᴏ ʀᴇsᴢ ᴛᴀʀᴛᴀʟᴍᴀʙᴏʟ

Épp a zebrán lépkedek át nagy bőszen mikor az egyik kocsi áthajtva a piros lámpán csak úgy suhanva síklik a kopott aszfalton..egyenesen felém.Mikor már teljesen elvesztettem a reményt egy erős kar ragadott meg és rántott le az útról..

-Egyébként Kiss Amelia de jobban szeretem a Liát!-nyújtom felé a kezem,miközben felveszem a szemkontaktust.

-Kempf Zoltán,de csak Zozo!-fogadja el a kezem, ami meglepően apró az övéhez képest..a két testrész teljesen egybeolvad és úgy passzol egymáshoz mint két legó.Percekig csak bámuljuk egymást,majd én töröm meg a beállt csendet..

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

-Te itt?-értetlenkedik Zozo

- Neked is szia!-forgatom meg, a kissé már feketés de még is gesztenyebarna szemeimet.

- Ne haragudj, nem úgy értettem!!Csak meglepődtem,hogy itt találak.-engedett el magának egy enyhe mosolyt.Apám tudja mitől döglik a légy.

Mielőtt megszólalhatam volna anyuék vágtak közbe

-Várjunk csak ti ismeritek egymást?-kíváncsiskodott
Éva

-Csak nem Zozo a hős megmentő?-köszi anya, én is szeretlek.Kezdem magam egyre kínosabban érezni közel áltam már az ájuláshoz.Fenébe,hogy nem jöttem rá a vezetéknevéből,hogy kicsoda is ő.Meglepődésemre a fiú volt az, aki először megszólalt.

- Igen!Remélem a második is
igaz!-kacsintott rám.Éreztem,hogy egyre jobban kezdek hasonlítani egy paradicsom palántára.Kínos

-Igen Zozo rólad volt szó.Most örülsz?!

-Ugyan már tesó!Ne csináld már egész úton róla áradoztál.Így Lia-úgy Lia, nem tudom hol lakik, mit kéne tennem Patrik-forgata meg a barnáit ezek szerint Patrik. Mire az említett pirulni kezdett.Mit ne mondjak jól esett,hogy nem csak én beszéltem róla.

-Na gyerünk mindenki asztalhoz!Ebéd után megbeszélitek!Időtök mint a tenger!- szólt közbe a családfő

time skip

-Köszönöm szépen az ebédet!Nagyon finom volt!Segíthetek valamiben?!-kérdezhetitek ,hogy Lia mi történt?Semmi!Tényleg csak ebédeltünk,jó néha-néha Zozoval össze akadt a tekintetünk,de ezen kivűl nem történt semmi extra.

-Jaj hagyd csak szívem!Majd a két drága fiam elpakol.Igaz?!-erre mindkettő felkapta a fejét.Fájdalmas arc kifejezésüket látva úgy gondoltam,jobb ha segítek,mivel ha rajtuk múlik sosem fognak végezni.

-Szívesen segítek!

Már délután 4 óra van. A fiatalabbik srác a barátnőjéhez ment.Az idősebbik, nos ő fogalmam sincs,hogy merre boklászik.

-Lia merre vagy?!-kiáltott fel Zozo.Ezek szerint haza ért.

-Nappaliba!

-Nem lenne kedved elmenni vala merre
körbe vezetnélek Gyulán. Na mit szólsz?

-Fél percet adj és mehetünk-indultam el
készülődni.Akkor még
nem gondoltam,hogy közel sem egy-egyszerű séta lesz.

to be continued.....

lizaxstory|2021

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 19, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

A szívem megmentőjeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora