2✨
12 ივნისი .
ეს არ დამავიწყდება . რატომ?
ხომ იცით რომ იაპონიაში ჩავედი.💅👄💅 მეტი ოცნება მე არ მქონია. ახლა კი ბავშვებთან ერთად ვათვალიერებ მათ კულტურას და ტრადიციებს. სხვათაშორის ძალიან მომეწონა მათი საჭმელები . სასმელები ხომ გასაოცარა. მარა დაგეთანხმებით და ვიტყვი რომ , ჩემი ქვეყნის ლიმონათს არაფერი ჯობია.✨
რას ვიზამთ პატარაობიდან მომხიბლა 1 ლარიანმა მსხალის ლიმონათმა და მის მერე სხვა არ გამისინჯავს. თქვენ რომელი მოგწონთ👁️👄👁️ ნუ ახლა ვერ გავიგებ მაგრამ მომავალში კი. ახლა კი დავუბრუნდები ამ ღირშესანიშნაობებს და აგიხსნით რა მოხდება შემდეგ.__ბავშვებოოო აქ მოდით . მოკლედ მძღოლს დაველაპარაკე და გადავწყვიტეთ რომ ვისაც უნდა აქ დარჩენა ისინი სახლში წავიყვანოთ . მაგრამ ახლა არა . საღამოს რომ სუფრას გავაწყობთ , დავნაყრდებით მერე. სამწუხაროთ საკმარისი ფული არ გვაქ იმისთვის რომ ერთი სახლი ავირჩიოთ რომ იქ დავრჩეთ , რადგან თანხა უნდა დავიტოვოთ რომ საქართველოში დავბრუნდეთ.ხომ გასაგებია?
__დიახ მასწავლებელო (თქვა ყველამ)
__ძალიან კარგი . ახლა ისეთ ადგილას მივდივართ სადაც ჩვენ აკრძალული გვაქ რამეს შევეხოთ. იმის გამო კი არა რომ ჩვენ არ ვართ ამ ქვეყნიდან არა მედ ეს არის ძალიან დიდი ხნის ნივთები რომელიც აღმოაჩინეს მხოლოდ ერთი წლის წინ . ყველასთვის უცნობი ნივთებია რომელიც არც იაპონიას, არც კორეას და არც ჩინეთის რელიგიასთან არ არის ახლოს. გაურკვეველ ადგილას მივდივართ და ფრთხილად იყავით არ იქ ფეხემს უყურეთ ცალი თვალით რომ არ გაგისრიალდეთ. ჩვენ არ ვართ პირველები ვინც იქ მივდივართ და ეს თქვენ ყურებში შეიტანეთ და არ გამოიტანოთ სანამ იქიდან არ გამოვაღწევთ . აბა წავედით.(ეს ყველაფერი რაღაცას მახსენებს,მაგრამ არ ვიცი რას)
.
..
...
__მოვედით ბავშვებო. აბა წავედით.(გული მიგრძნობს ეს ნაცნობი ადგილია.)
__こんにちわ。
(ლიზა)__რაო?
(მე)__მემგონი გამარჯობაო🤣
__შედით ბავშვებო.