La acea casa traia o familie cu un fiu care era exact aceeasi varsta ca Ginny, il chema Marco.
Ei doi au copilarit impreuna devenind si cei mai buni prieteni.Printesa Ginny avea o baghetă mostenire de la parintii ei care a fost trimisa impreuna cu ea pe pamant.Impreuna si cu un ghid pentru ea(era o carte mare si groasa care se deschidea numai cand rosteai parola).Printesa din lipsa de inspiratie a pus parola Marco.
Anii au trecut iar ei au ajuns la varsta de 12 ani.
Ginny era o fata care era tot timpul voioasa in ciuda faptului ca nu mai avea parintii langa ea,vedea in tot numai partea pozitiva.Privea viata cu alti ochi.Insa Marco pot spune ca era un baiat obișnuit caruia ii placea sa se aventureze si era dornic de orice ii iesea in cale.Din afara ai fi putut spune ca cei doi sunt chiar un cuplu sau chiar frati.Pana la urma asta nu conta cat timp se înțelegeau de minune.In cei 12 ani de zile Lordul Intunecat al lumii nu a dat nici un semn de viata,stand in castelul si incercand sa devina tot mai puternic.Nici macar supusii lui nu mai umblau prin castel nevazandu-l de ani buni.
Multi spuneau ca isi petrece acei ani incercand sa devina tot mai puternic si sa o omoare pe Ginny.
Ea prinvind insa acest lucru nu ca nu doar nu il suporta,ci il ura si asta din toata inima.Era singurul lucru pe care l ar fi putut urî.Isi petrecuse copilaria vazand cat este de iubit si adorat Marco de catre parintii sai .Ea era nelipsită din acest context numai ca se simtea prost...prost pentru ca nu avea parinti si prost pentru ca statea la el acasa.
La varsta de 12 ani a inceput nu doar sa stapneasca vraji ci si sa le si creeze.
Atunci lordul intunecat a dat si primul semnVa multumesc pentru ca imi citit cartea si daca mai aveti ideova rog sa mi le spuneti!!💕
CITEȘTI
Ginny si Marco
Science FictionGinny era o printesa vrajitoare de temut impreuna cu familia ei pana cand lordul intunecat al lumii i-a ucis parintii .Avea numai 3 luni ,nu intelegea nimic,nu stia ce se intampla,dar un lucru sigur simtea,acesta era pericolul. A fost trimisa in sig...