Robin ' in Bakış Açısı :
Bana kızgın ve onu suçlamıyorum , onu hiç dinlemedim ve bebeğime nasıl hamile olduğunu. Ben böyle bir pisliğim.
'' Cyborg , beni affetmesi için star almam için bir tavsiyen
var mı? '' diye sordum.'' Hayır. '' diye cevap verdi.
'' Ah '' dedim.
Bana daha fazla kızmasını istemiyordum. Ama bu o tercih etti. Star ' la konuşmaya gittim ve o öfkemi nasıl kaldıracağını bilemedi.
Starfire ' ın Bakış Açısı :
Robin onu yalnız bırakmamı istedi , ben de odamdaydım. Sonra kapının vurulduğunu duydum.
'' İçeri gel. '' dedim.
Kapı ardına kadar açıldı ve bu Robin ' di. Umurumda değildi , onu seviyorum ama o beni sevmiyor gibiydi.
'' Hey Star , bu kötü bir zaman mı? '' diye sordu Robin.
''Hayır '' dedim ağlamak üzere.
Robin , '' konuşabilir miyiz? '' diye sordu.
'' evet tabi '' diye cevap verdim.
'' Üzgünüm , bana hamile olduğunu söyleceğini bilmiyordum. Seni seviyorum Starfire ve her zaman seveceğim. '' Bana o söyledi.
'' Ama sen söylemeye gittiğimde benimle konuşmak bile istemedin. '' diye ağlayarak cevap verdim. '' Bende seni seviyorum. '' Fısıldadım.
'' Biz evli bile değiliz ve sen hamilesin. Onunla nasıl ilgileneceğiz? Yani bir odaya ihtiyacı var ve ben bilmiyorum. '' dedi Robin.
'' Bir fikrim var , bebeğimiz doğmadan önce evleniriz sonra benim kendim odama bebek odası yaparız. Sonra bebeğimiz doğduğunda bu odaya koyarız olur mu? '' dedim.
'' Sanırım işe yarayacak. '' dedi beni öperek. Öpüştükten sonra oturma odsına geçiyoruz.
Oraya vardığımızda Raven , cyborg ve Robin sadece hamile olduğunu biliyorlardı , bunu beast boy ' da söylemeliyim.
'' Hey Beast boy '' diye çağırdım.
'' Hey Star naber? '' diye cevap verdi.
'' Amca olacaksın. '' dedim.
'' Ne olamaz sen hamile misin? '' diye sordu.
'' Evet. '' diye cevap verdim.
Oturma odasından odama gidiyordum ve Robin beni takip etti.
'' Star nereye gidiyorsun? '' diye sordu.
'' Odama gidiyorum. '' dedim.
'' Tamam , akşam kulenin çatısında buluşalım. '' dedi.
'' Neden? '' diye sordum.
'' Sana söyleyemem bu bir sır. '' diye cevap verdi.
'' Tamam. '' dedim.
Sonra odama gittim ve yatağa uzandım. '' acaba robin bana ne söyleyecek. '' diye düşünüyordum en sonunda uyuya kalmışım.