5

110 16 7
                                    

" girlfriend awak tak marah ke kalau awak bual dengan saya ? Kat tempat yang sunyi pula tu "

Hyunjin gelak . Makin keliru Hyeorin dibuatnya .

Hyunjin menaip sesuatu di telefonnya lalu ditunjukkan kepada Hyeorin .

bila masa saya ada girlfriend ?

" habis perempuan yang jumpa awak waktu kat kantin haritu ? "

Hyunjin cuba mengingat semula dimana pertemuannya dengan pelajar perempuan di kantin . Setelah ingat , Hyunjin menaip di telefonnya .

yang jisu jumpa saya cakap pasal birthday party felix tu ?

" saya tak tahu apa yang korang borakkan tapi betul . Jisu lah tu.. awak dengan dia bukan couple lah ? "

Hyunjin geleng . Senyuman terukir dibibirnya . comel pula tengok dia keliru .

getus hati hyunjin . Dia mengalihkan pandangan setelah puas merenung wajah Hyeorin .

" tapi kenapa saya tak pernah nampak awak berborak dengan sesiapa . Awak jawab soalan saya pun taip kat phone je "

Hyunjin menggerakkan tangannya membuat bahasa isyarat .

" saya bisu "

Terkejut Hyeorin apabila lihat Hyunjin berkata begitu . Mujur dia faham sebab arwah ibunya dulu juga bisu .

" oh , tak tipu ? "

Hyunjin geleng .

" sumpah . Tak tipu . Takkan bisu pun nak tipu.. "

Hyeorin angguk faham .

" pastu buat apa nak jumpa saya ? "

Tanya Hyeorin . Hyunjin mengeluh . Biji matanya diguling ke atas .

" saya suka awak "

" boleh percaya ke ? "

silent | hyunjinWhere stories live. Discover now