6

117 16 4
                                    

" boleh percaya ke ? "

Hyunjin membalas dengan memberi satu kucupan dipipi Hyeorin . Serta merta pipinya bertukar kemerahan .

" YUHOO ! FINALLY , MY PRINCESS DAH TAKEN ! OH MY GOSH , FELIX !! "

jerit Seomin memeluk Felix .

" Ayok , Seomin . Felix dah merah ! HAHAHAH.. "

usik Seungmin . Segera Seomin melepaskan pelukkannya .

" aku peluk kau nak bagi hint je.. kita pula bila ? "

terbeliak mata Felix . Dia menunjuk ke arah dirinya dan juga Seomin . Seomin angguk .

" dah , jom . Biar Hyunjin dengan Hyeorin dating "

Kata Felix mengajak Seomin pergi . Han dan Seungmin memandang sesama sendiri .

" apa pandang - pandang ?! "

marah Seungmin .

" kau dengan aku jelah~ "

pantas Seungmin melarikan diri dari Han yang ingin memeluknya .

Hyeorin memandang Hyunjin semula apabila drama mereka tadi sudah tamat .

" awak betul - betul sukakan saya ke ? "

" betul . Dah lama dah saya suka awak . Tapi risau kalau awak benci saya sebab saya bisu "

Hyeorin menggeleng apabila air muka Hyunjin berubah sedih .

" siapa kata saya akan tolak ? kalau awak bagitahu awal - awal , mesti saya akan jaga awak setiap masa . Jangan cuba nak sembunyikan eh , saya nampak awak kena rompak haritu "

Hyunjin mengalihkan pandangannya .

" mana awak tahu ? "

" eleh , ini Bae Hyeorin lah . Semua dia tahu "

Ujar Hyeorin bangga dengan dirinya . Hyunjin hanya gelak .

" ingat tau ! Kalau nak pergi mana - mana , bagitahu saya . Kalau awak pergi seorang , tiba - tiba nak culik awak . Macam mana nak minta tolong ? jerit ? Awak lupa ke awak bisu ? "

" ish , janganlah mention bisu tu . Saya tak suka . Haih , janganlah risau . Siapalah nak culik saya yang kacak lagikan tinggi ni "

" hm , yalah "

the end.

silent | hyunjinWhere stories live. Discover now