Severus polkl. Začínal mít podezření, kam by Potterovy myšlenky mohly směřovat, a nebyl si jistý, co si s tím počít. Na jednu stranu měl nutkání se mu vysmát, říct mu, že má raději jít mezi lidi a zkusit se s někým seznámit, než se spoléhat na hůlku. Na stranu druhou však pocítil bláznivou naději.
Už dávno zjistil, že ho Potter přitahuje, a časem musel taky uznat, že vlastně není až takový idiot, že se s ním dá konverzovat i o jiných tématech než je famfrpál. Nebyl si jistý, kdy se to stalo, ale začal Pottera považovat za přítele a nechtěl vše zničit tím, že se to pokusí posunout dál.
„Co přesně by pro vás měla ta hůlka udělat?“ zeptal se, když ho Potter pořád upřeně sledoval.
„Ona vlastně nic,“ připustil Harry a trochu se pousmál. „Když jsem se na to Ollivandera ptal, tak mi jen řekl, že toho člověka, který je mým osudem, bude ta hůlka zajímat. Že se na ni bude ptát.“
Severus zbledl a uhnul pohledem. Jeho mysl zaplavily pochybnosti. Mohlo to být vážně tak? Nedělal si z něho Potter legraci? K jeho uším dolehl smích někoho od baru. Trhl sebou. Tady to řešit nehodlá.
Hodil na stůl hrst mincí, vstal a vydal se pryč. Opřel se o stěnu vedlejšího domu a nadechl se mrazivého vzduchu. Skryt ve stínu čekal na Pottera.
Trvalo jen několik desítek vteřin, než se mladý profesor vyřítil ze dveří a rozhlížel se dokola. Vypadal zoufale, když Severuse nikde nezahlédl. Vyrazil směrem ke škole odhodlaný profesora dohonit a třeba mu vymazat paměť, když to bude potřeba. Po pár krocích se náhle ocitl přitisknutý na zeď a jeho ucho ovanul teplý dech.
„Budeme doufat, že měl Ollivander pravdu a hůlka nelhala,“ zašeptal mu Severus do ucha těsně předtím, než se sklonil a jemně Harryho políbil.
A/N: Adventní kalendář dnes dospěl ke konci a já doufám, že vám příběh Harryho a Severuse alespoň trochu zpříjemnil čekání na příchod Ježíška. Přeji vám, abyste mohli strávit nejen dnešní večer s těmi, které milujete, a aby se splnila vaše nejtajnější přání. Hodně lásky a krásné Vánoce. Vaše Wertscha
ČTEŠ
Severusova naděje (HP FF, adventní kalendář)
FanfictionHarry Potter se vrací do Bradavic a je odhodlaný usmířit se s profesorem lektvarů, ale osud jejich přátelský vztah opět zamotá.