Uitnodiging

513 7 0
                                    



*07:00*

Ik werd vroeg in de ochtend al wakker gebeld.

Het was Saar. Saar is m'n beste vriendin!

Natuurlijk nam ik op want ja het was Saar.

~

"Fakka slet!" Zei Saar.

"Haaii!" Zei ik nog slaperig.

"Wahahah zeker net wakker!" Zei Saar.

"Uhm ja" Zei ik.

We schoten allebei in een deuk.

"Ga je mee naar t zwembad straks?" Vroeg Saar.

"Ja tuurlijk why not!" Zei ik.

"Hoelaat?" Vroeg ik erachter aan

"Rond 12:00!" Zei Saar.

"Okay tot zooo kechiee!" Zei ik.

"Tot zo Feetje!" Zei Saar

~

Ik begon met me klaar te maken. Ik koos mijn favo bikini uit en deed waterproof make-up op.

Daarna vlocht ik de begin stukjes van me haar en de rest deed ik met elkaar in een knot.

Ik ging naar beneden en mijn vader zat daar.

"Heee Feline, goedemorgen!" Zei mijn vader.

"Hoii pap!" Zei ik.

Mijn ouders zijn gescheiden al sinds dat ik klein ben. Soms is dat fijn en soms niet. Mensen houden van elkaar en soms niet. Net zoals mijn ouders.

Mijn moeder spreek ik nooit. Ze zijn uitelkaar gegaan omdat mijn moeder vreemd ging. Mijn vader heeft besloten dat ik haar eens in de 5 jaar mag spreken.

Inmiddels ben ik 19 jaar oud. Ik heb genoeg vrienden en vriendinnen. Maar het enige wat ik nog mis is een vriendje.

Ik deed de tv aan en zette hem op YouTube. Ik zocht op 'bankzitters' en klikte de nieuwe video aan.

'Bankzitters karaoke 2.0'

Bankzitters maken me altijd blij. Al helemaal als ik bedenk wat er was gebeurd.

Naast dat ik nu genoeg vrienden heb. Was dat niet altijd zo. Ik had aan het begin geen vrienden. Ze haatte mij. Ik hoorde er niet bij. Mensen deden mij pesten.

Ik pakte snel nog al mijn spullen na de video en ik hoorde de deurbel al.

Het zal Saar wel zijn.

_____________________

Wordt vervolgd:))

Jaaa! Nieuw verhaal! Zeker sterretje geven en opslaan dus!

Topvakantie // ft: Bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu