Casa del huts

261 5 2
                                    



Even later waren we in casa del huts. De jongens hadden ook gevraagd of we konden blijven slapen. Nou ja dat kon wel. Dus ik had m'n vader gebeld om te vragen of we konden blijven slapen.

"Hee papsss!"

"Hee Fee!"

"Pap, is het erg als ik blijf slapen met Saar bij een aantal jongens. Ik vind er eentje erg leuk." Waarmee ik de laatste zin super zacht zei.

"Ja schat is goed. Let je op jezelf?" Zei m'n vader.

"Ja pap zal ik doen." Zei ik en hij hing op.

Een aantal uur later hadden we nummers uitgewisseld en hadden ze ons in een groepsapp gezet. Genaamd, casa del huts.

Matthy had een chill pak aangedaan. Ik was benieuwd of hij daaronder nog iets aan had. Maar dat is een rare vraag.

Ik had een klein gevoel dat Matthy mij ook leuk vond. We staarden lang, erg lang. Zo lang zelfs dat het wel 2/3 min duurde voordat we wegkeken.

Ik was op Matthy aan het letten tot ik een appje binnen kreeg.

____
Koen

__

Heee Felien! Kun je eventjes komen?

___

Ja ofc!

____

Ik liep naar Koen zijn kamer toe. Ik moest even zoeken maar ik had het gevonden.

"Yoooo!" Riep hij.

"Hoiii" zei ik. Die 'hoiii' was heel awkward merkte ik. Maar het kon er mee door.

"Ga eventjes zitten" Vroeg hij.

Ik ging zitten.

"Ik ga wat vragen en je moet echt eerlijk zijn okay?" Vroeg hij gespannen.

Ik hoopte niet dat het iets ergs was dus ik begon ook met trillen van spanning. Het was moeilijk om m'n lach in te houden maar het lukte.

"Vind je Matthy leuk?" Vroeg hij. Met een brok in zijn keel.

"Uh" Zei ik. Ik voelde me rood worden.

"Ja." Zei ik snel.

Koen werd blij. Zo blij zelfs dat hij opstond om mij een knuffel te geven.

"Is er wat mee? Ahah." Vroeg ik.

"Nee! Het is juist super leuk! Toch?" Zei hij.

We knuffelde nog steeds.

"Ja denk ik." Zei ik.

Koen liet me los en we gingen naar beneden. Raoul had gekookt. Vandaag was er taco's op de borden. Het zag er super lekker uit.

Als toetje hadden we kwarktaart. Die was ook lekker.

"Shit" zeg ik

"Wat is er?" Vraagt Saar gelijk.

"Die ene afspraak met jou! Weet je nog?" Vroeg ik.

"Huh wat?" Vroeg Saar

"Begint met een Z!" Zei ik.

"Ooohh!" Zei Saar.

"Blijven jullie slapen?" Vroeg Robbie.

"Uh ja hoor!" Zeiden Saar en ik na we elkaar aankeken.

"Waar kan ik slapen?" Vroeg Saar.

"In de logeerkamer." Zei Rob.

"Als je wilt kun je bij mij in de kamer, Felien" Vroeg Matthy.

Ik wisselde snel een blik met Saar die naast me zat.

"Ja isgoed." Zei ik.

Nu moet ik wel met hem zoenen.

__________________

Wordt vervolgd :)

Topvakantie // ft: Bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu